Kuźnia to strona o projekcie MF
Czy cytadela ma szanse w walce przeciwko Modern Forge?
Rozegraliśmy z Artarionem krótką Wojnę Planowaną (XDDD) i okazało się, że Modern Forge wcale nie jest wszechpotężne!
Set - Cytadela, Tazar va Artarion - Modern Forge, Manus
Siła bohaterów była podobna, moc armii w sumie też (jak widać +zostały 2 chaos hydry, 30 strzelców i 10 większych bazyliszków).
Krótki opis i podsumowanie bitwy (Set):
Bitwa potoczyłaby się bardzo źle gdyby Nieśmiertelni nie dostali od moich Wiwern trucizny i nie skończyli walki z 280hp na jednostkę. Walka skończyła się pojedynkiem 4 chaos hydry vs 4 Nieśmiertelnych z tym, że za chaos hydrami wspierali mnie jaszczuroludzie. Duży wpływ na walkę miało ułożenie terenu, dużo przeszkód ograniczało będące w ofensywie Modern Forge bez jednostek latających. Nieśmiertelni byli praktycznie poza walką do końcówki. Gdyby nie częsty bonus morale również mogłoby skończyć się niedobrze. Miałem słabe czary w księdze magii, ale wszystko czego potrzebowałem okazało się, że jest to przyspieszenie. Ogromnym wsparciem okazał się namiot medyka, dzięki któremu hydry dożyły do starcia z Nieśmiertelnymi w komplecie.
Spoiler:
nasze miny XD
http://img829.imageshack.us/img829/3935/beztytuuetz.png
Offline
bitwa była bardzo przyjemna. Tak zdziwiłem się faktycznie nie wygrałem tak mocną frakcją. Tazar z ogromną umiejętnością płatnerza oczywiście wykazał, ze forteca jest bardzo pancerna. Ułożenie terenu zblokowało mój zamek. Brak jednostek latających i stosunkowo słabe strzelanie zmusiło mnie do ataku na flankach i wojny pozycyjnej.
Moje błędy:
1. Zdjąć w 1 kolejności namiot medyka
2. Na flankach powinienem rozdzielić siły, na 1 cyborg na drugiej nieśmiertelni, którzy faktycznie wolno schodzą.
3. Cyborgi są trochę za szybkie i według mnie ;p mają za mało o 20hp;P
Ps: Grę wygrało przyśpieszanie u wroga. W dodatkuwielkim mankamentem mojej armii jest brak rzucania buffów na swoje oddziały i wzmocnień. Więc wykokoszone staty MF wcale nie są takie przegięte.
Ostatnio edytowany przez Never (2013-02-25 00:19:01)
Offline
Przyspieszenie/spowolnienie to czary mocno zmieniające stosunki sił (zwłaszcza przy zaśmieconym terenie), więc się nie dziwię. Medyk i regeneracja są przez graczy bardzo niedocenianymi elementami, zatem też się nie dziwię, że Art żałuje zbyt późnego zniszczenia medyka.
Następnym razem przydałyby się screeny bohaterów (cechy + umiejętności + artefakty + czary) aby się zorientować co i jak jest. I (jeżeli byście mieli ochotę) to nagrać w ogóle całą bitwę.
Ostatnio edytowany przez Mosqua (2013-02-25 08:54:53)
Offline
Mosqua napisał:
...przydałyby się screeny bohaterów (cechy + umiejętności + artefakty + czary) aby się zorientować co i jak jest.
Manus miał wszystkie czary poziomów 1-2, Tazar:
Offline
No tak, ale AI / Fight value ustawiasz na oko, a nam właśnie chodzi o to, aby wyznaczyć wartość parametrów stworzeń eksperymentalnie.
Lepsze to, niż niekończące się spory graczy o to, które miasto jest przegięte, a które nie. Każdy gracz ma inny styl, inne preferencje i umiejętności, więc jedna gra niczego nie znaczy. W przypadku AI vs AI przynajmniej wpływ skilla odpada.
Rzucam to jako luźny pomysł, ale może coś ciekawego z tego wyniknie
Offline