Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF


#1 2013-02-25 00:11:43

Set

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 99
Punktów :   

Cytadela vs Modern Forge

Czy cytadela ma szanse w walce przeciwko Modern Forge?

Rozegraliśmy z Artarionem krótką Wojnę Planowaną (XDDD) i okazało się, że Modern Forge wcale nie jest wszechpotężne!

Set - Cytadela, Tazar va Artarion - Modern Forge, Manus

http://img694.imageshack.us/img694/6417/beztytuu2sud.png

Siła bohaterów była podobna, moc armii w sumie też (jak widać +zostały 2 chaos hydry, 30 strzelców i 10 większych bazyliszków).

Krótki opis i podsumowanie bitwy (Set):
Bitwa potoczyłaby się bardzo źle gdyby Nieśmiertelni nie dostali od moich Wiwern trucizny i nie skończyli walki z 280hp na jednostkę. Walka skończyła się pojedynkiem 4 chaos hydry vs 4 Nieśmiertelnych z tym, że za chaos hydrami wspierali mnie jaszczuroludzie. Duży wpływ na walkę miało ułożenie terenu, dużo przeszkód ograniczało będące w ofensywie Modern Forge bez jednostek latających. Nieśmiertelni byli praktycznie poza walką do końcówki. Gdyby nie częsty bonus morale również mogłoby skończyć się niedobrze. Miałem słabe czary w księdze magii, ale wszystko czego potrzebowałem okazało się, że jest to przyspieszenie. Ogromnym wsparciem okazał się namiot medyka, dzięki któremu hydry dożyły do starcia z Nieśmiertelnymi w komplecie.


ZGOP na zawsze

Offline

#2 2013-02-25 00:16:33

Never

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-20
Posty: 44
Punktów :   

Re: Cytadela vs Modern Forge

bitwa była bardzo przyjemna. Tak zdziwiłem się faktycznie nie wygrałem tak mocną frakcją. Tazar z ogromną umiejętnością płatnerza  oczywiście wykazał, ze forteca jest bardzo pancerna. Ułożenie terenu zblokowało mój zamek. Brak jednostek latających i stosunkowo słabe strzelanie zmusiło mnie do ataku na flankach i wojny pozycyjnej.

Moje błędy:
1. Zdjąć w 1 kolejności namiot medyka
2. Na flankach powinienem rozdzielić siły, na 1 cyborg na drugiej nieśmiertelni, którzy faktycznie wolno schodzą.
3. Cyborgi są trochę za szybkie i według mnie ;p mają za mało o 20hp;P

Ps: Grę wygrało przyśpieszanie u wroga. W dodatkuwielkim mankamentem mojej armii jest brak rzucania buffów na swoje oddziały i wzmocnień. Więc wykokoszone staty MF wcale nie są takie przegięte.

Ostatnio edytowany przez Never (2013-02-25 00:19:01)

Offline

#3 2013-02-25 00:56:34

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Cytadela vs Modern Forge

A ludzie tak bardzo narzekają na Fortress...
Następnym razem proponuję MF vs Castle przy podobnym układzie sił.

Spoiler:

OWND


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#4 2013-02-25 08:53:07

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Cytadela vs Modern Forge

Przyspieszenie/spowolnienie to czary mocno zmieniające stosunki sił (zwłaszcza przy zaśmieconym terenie), więc się nie dziwię. Medyk i regeneracja są przez graczy bardzo niedocenianymi elementami, zatem też się nie dziwię, że Art żałuje zbyt późnego zniszczenia medyka.

Następnym razem przydałyby się screeny bohaterów (cechy + umiejętności + artefakty + czary) aby się zorientować co i jak jest. I (jeżeli byście mieli ochotę) to nagrać w ogóle całą bitwę.

Ostatnio edytowany przez Mosqua (2013-02-25 08:54:53)

Offline

#5 2013-02-25 16:38:51

Never

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-20
Posty: 44
Punktów :   

Re: Cytadela vs Modern Forge

czyli na razie MF wygląda na zbalansowaną frakcję, co mnie podwójnie cieszy

Offline

#6 2013-02-25 17:31:46

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Cytadela vs Modern Forge

Moim zdaniem wymaga to jeszcze wielu testów. Przydało bysie pare testów na mapach

Offline

#7 2013-02-25 17:37:50

Set

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 99
Punktów :   

Re: Cytadela vs Modern Forge

Nie wiem jak Wy, ale ja dość często sobie pogrywam w m3mf =P


ZGOP na zawsze

Offline

#8 2013-02-25 17:47:37

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Cytadela vs Modern Forge

Na początek proponuje rozegrać to starcie jeszcze z 3 albo 4 razy zamieniając się w trakcie armiami. Następnie testy z innymi miastami i na mapie. To da jako taki pogląd

Offline

#9 2013-02-25 18:17:38

Warmonger

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-12-08
Posty: 19
Punktów :   

Re: Cytadela vs Modern Forge

Mamy w VCMI moduł do automatycznego testowania bitew z udziałem AI. Może czas go wykorzystać

Offline

#10 2013-02-25 18:22:46

Set

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 99
Punktów :   

Re: Cytadela vs Modern Forge

Mosqua napisał:

...przydałyby się screeny bohaterów (cechy + umiejętności + artefakty + czary) aby się zorientować co i jak jest.

http://img43.imageshack.us/img43/3954/beztytuuzep.png

Manus miał wszystkie czary poziomów 1-2, Tazar:

http://img820.imageshack.us/img820/8161/beztytuufrw.png


ZGOP na zawsze

Offline

#11 2013-02-25 18:25:06

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Cytadela vs Modern Forge

W przypadku AI balans sprowadza się do dwóch wartości - AI Value i Fight Value. No chyba że w VCMI działa ono inaczej...


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#12 2013-02-25 18:38:05

Warmonger

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-12-08
Posty: 19
Punktów :   

Re: Cytadela vs Modern Forge

No tak, ale AI / Fight value ustawiasz na oko, a nam właśnie chodzi o to, aby wyznaczyć wartość parametrów stworzeń eksperymentalnie.

Lepsze to, niż niekończące się spory graczy o to, które miasto jest przegięte, a które nie. Każdy gracz ma inny styl, inne preferencje i umiejętności, więc jedna gra niczego nie znaczy. W przypadku AI vs AI przynajmniej wpływ skilla odpada.

Rzucam to jako luźny pomysł, ale może coś ciekawego z tego wyniknie

Offline

#13 2013-02-25 20:02:48

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Cytadela vs Modern Forge

Nah, właśnie o to chodzi, by dużo od skilla zależało. Gra nie powinna być zautomatyzowana - inaczej po co komu Inferno?


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#14 2013-02-26 11:23:08

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Cytadela vs Modern Forge

To raczej ma służyć eliminacji uberów - jak jakiś zamek ma 90% zwycięstw AI vs AI przy różnych ustawieniach, to znaczy że jest ów za silny i trzeba poprawić.

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.super-bakugany.pun.pl www.fifa-jaslo.pun.pl www.wszystkootravian.pun.pl www.air17.pun.pl www.mohercorps.pun.pl