- Kuznia http://www.kuznia.pun.pl/index.php - Dyskusje i komentarze http://www.kuznia.pun.pl/viewforum.php?id=10 - Cytadela vs Modern Forge http://www.kuznia.pun.pl/viewtopic.php?id=56 |
Set - 2013-02-25 00:11:43 |
Czy cytadela ma szanse w walce przeciwko Modern Forge?
|
Never - 2013-02-25 00:16:33 |
bitwa była bardzo przyjemna. Tak zdziwiłem się faktycznie nie wygrałem tak mocną frakcją. Tazar z ogromną umiejętnością płatnerza oczywiście wykazał, ze forteca jest bardzo pancerna. Ułożenie terenu zblokowało mój zamek. Brak jednostek latających i stosunkowo słabe strzelanie zmusiło mnie do ataku na flankach i wojny pozycyjnej. |
Hobbit - 2013-02-25 00:56:34 |
A ludzie tak bardzo narzekają na Fortress...
|
Mosqua - 2013-02-25 08:53:07 |
Przyspieszenie/spowolnienie to czary mocno zmieniające stosunki sił (zwłaszcza przy zaśmieconym terenie), więc się nie dziwię. Medyk i regeneracja są przez graczy bardzo niedocenianymi elementami, zatem też się nie dziwię, że Art żałuje zbyt późnego zniszczenia medyka. |
Never - 2013-02-25 16:38:51 |
czyli na razie MF wygląda na zbalansowaną frakcję, co mnie podwójnie cieszy |
Witchking - 2013-02-25 17:31:46 |
Moim zdaniem wymaga to jeszcze wielu testów. Przydało bysie pare testów na mapach |
Set - 2013-02-25 17:37:50 |
Nie wiem jak Wy, ale ja dość często sobie pogrywam w m3mf =P |
Witchking - 2013-02-25 17:47:37 |
Na początek proponuje rozegrać to starcie jeszcze z 3 albo 4 razy zamieniając się w trakcie armiami. Następnie testy z innymi miastami i na mapie. To da jako taki pogląd |
Warmonger - 2013-02-25 18:17:38 |
Mamy w VCMI moduł do automatycznego testowania bitew z udziałem AI. Może czas go wykorzystać ;) |
Set - 2013-02-25 18:22:46 |
|
Hobbit - 2013-02-25 18:25:06 |
W przypadku AI balans sprowadza się do dwóch wartości - AI Value i Fight Value. No chyba że w VCMI działa ono inaczej... |
Warmonger - 2013-02-25 18:38:05 |
No tak, ale AI / Fight value ustawiasz na oko, a nam właśnie chodzi o to, aby wyznaczyć wartość parametrów stworzeń eksperymentalnie. |
Hobbit - 2013-02-25 20:02:48 |
Nah, właśnie o to chodzi, by dużo od skilla zależało. Gra nie powinna być zautomatyzowana - inaczej po co komu Inferno? :P |
Mosqua - 2013-02-26 11:23:08 |
To raczej ma służyć eliminacji uberów - jak jakiś zamek ma 90% zwycięstw AI vs AI przy różnych ustawieniach, to znaczy że jest ów za silny i trzeba poprawić. |