Kuźnia to strona o projekcie MF
Świetny pomoysł Witchking z tymi nowymi jednostkami ja mam coś jeszcze a mianowicie def. : Ducha tego z Wog <maszkara xD>, Diamentowego Smoka tego z podobizną Kryształowego tyle że przekoloryzowany, Starego Diabła co tam jeszcze Pomiot nie wiem czy się nada, mam też def. tego Czerwonego Krasnoluda z tarcza którego Witchking podał powyżej . Te Chińskie Smoki może by je nazwać Kirinami ? bo przypominają je nawet , Kościany Golem heh mieli kiedyś zrobić go w Hota ale chyba odrzucono ten pomysł ;<
Offline
GKH TEAM
Trochę się zdenerwowałem tymi słowami, że szóstka jest najlepsza, ale trzeba przyznać że pociąg starszych graczy do trójki może być spowodowany tym, iż to gra naszej wczesnej młodości. Dodatkowo jej grafika jakoś się zbytnio nie starzeje i pewnie przez to nie odstrasza nas przy powracaniu do niej, a grywalność oczywiście nigdy się nie postarzeje.
Swoją drogą trochę mnie to przeraża, że mam kolegę w tym samym wieku, który pomijając krótkie chwile nie grał nigdy w gry starsze niż te z ok. 2004 r. i nie zamierza próbować grać w starsze "bo te nowe są genialne".
Wracając do tematu. Szczerze, wolę Kirina od Ubi niż tego zgodnego z mitologią ;P, a to w końcu inny świat i gdyby nie to, że tragicznie by to brzmiało w naszym świecie, to mantikora mogła by się nazywać choćby kucyk, albo wróbelek. A jeśli być zgodnym z mitologią naszego świata to Minotaur powinien być tylko jeden.
I jeszcze jedno. Te jednostki od Alex-andra, aż proszą się o to, aby je wykorzystać.
Offline
Ja nie krytykowałem H6 (jakkolwiek nie jestem fanem tej części ). Ja krytykowałem ideę nazwania chińskich smoków kirinami. W H6 co prawda nie były to do końca chińskie smoki, ale jednak skojarzenie się dość szybko nasuwa.
Dlatego stanowczo protestuję powielaniu tego błędu i nazywaniu smoków Maestro kirinami - zwłaszcza jeśli zrobił też defy prawdziwych kirinów (notabene też niezgodnych z wyobrażeniem mitologicznym, ale bardziej odpowiadających znaczeniu tego słowa).
Offline
dobra przyznam się, umiejętnie was strolowałem;p. Obiecuję, że ostatni raz;p. Ja sobie bardzo cenię H2 i H3 za stworzenie świetnego Archetypu, zaraz potem jest H4 z mnogością nowych pomysłów i fajnych rozwiązań, część 5 i 6 do mnie nie przemawia, grafika dla mnie to nie wszystko, gra musi mieć jeszcze serce, być ciekawa i wnosić coś nowego sobą, prezentować, a nie odgrzewać kotlety po raz enty.
Offline