Witchking - 2012-11-03 22:43:00

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Bistro22 - 2012-11-04 08:43:34

Bardzo interesująca jednostka widzę że nie raz nas zaskoczysz Witchking :)

Yami - 2012-11-04 10:02:35

A nie mieliśmy dać Duchowi jednak innego siedliska??
I myślałem że masz więcej tych nowych ale może się pomyliłem.

Witchking - 2012-11-04 11:22:08

Obecne siedlisko to moja luźna propozycja. Ani nie ma jego defa, ani nie twierdze, że to wersja ostateczna.

Set - 2012-11-04 21:52:33

Moim zdaniem siedlisko jest bombowe. Genialne w swej prostocie ;)

Hobbit - 2012-11-04 23:14:58

Tak, tylko że aż za proste i będzie się gryzło ze wszystkimi innymi terenami niż piasek. :P

Bistro22 - 2012-11-05 08:32:08

Ależ Hobbicie a powiedz mi czy budynek do rekrutacji Ent bądź Jednorożców nie gryzie się z innymi terenami niż Leśne moim zdaniem to co pokazał Witchking jest bardzo ciekawym projektem . Porównanie troszkę może nie za mocne podałem ale np. czy twoim zdaniem bądź kogokolwiek z was Narodzisko bądź Czarci Krąg nie pasują do innych terenów niż nazwijmy to ziemiami potępionych < nie jestem dobry w porównaniach :D > lub przeklętych ziemiach  . Ale to tylko moje zdanie i nie koniecznie musicie się z nim zgadzać .

Mosqua - 2012-11-05 15:04:47

Zawsze na jednej wydmie można dać jakiś minaret czy kolumnę.

Hobbit - 2012-11-05 16:18:34

a powiedz mi czy budynek do rekrutacji Ent bądź Jednorożców nie gryzie się z innymi terenami niż Leśne

Jak dla mnie się nie gryzie. I już prędzej bym się czepiał siedliska krasnoludów. :P
Budynki do rekrutacji są zaprojektowane tak, by nie było widać ich "terenu domyślnego", a jeśli już takowy istnieje - jest otoczony obwódką (taką jak np. krzaki). Teoretycznie więc Zamarznięte Klify powinny być ułożone na śniegu, ale dzięki temu rozwiązaniu nie rażą w oczy, gdy są ustawione na chociażby lawie.

http://magazyn.jaskiniabehemota.net/h3/img/locations/azuredragon.png

Witchking - 2012-11-05 16:25:55

http://magazyn.jaskiniabehemota.net/h3/img/locations/lavapool.pnghttp://magazyn.jaskiniabehemota.net/h3/img/locations/hellhole.png

taa

Hobbit - 2012-11-05 17:58:48

Dla mnie nawet takie siedliska są mniej odrzucające na innych terenach niż tamten projekt.

Nie wiem, choćby i coś takiego byłoby lepsze:
http://i50.tinypic.com/110yfyx.gif

Flagi nie chciało mi się animować. Zresztą - to i tak projekt tylko. :P

Yami - 2012-11-05 19:55:40

A ja myślałem o czymś takim:
http://magazyn.jaskiniabehemota.net/h3/ … ounder.png  nie gryzie się z terenami i większych problemów innych też nie widać.

J. M. Sower - 2012-11-05 20:17:27

Ja, w ramach odświerzenia pamięci o obsłudze Blendera, zrobiłem takie coś(uwzględniam poprawę i ew. animację). Napiszcie swoje sugestie zmian jeśli wam się spodoba, chyba że nie trzeba nic zmieniać :) .
http://i49.tinypic.com/102jhwy.png

Witchking - 2012-11-05 20:28:19

Wygląda obiecującą. Nie jestem pewien czy perspektywa jest właściwa ale to wyjdzie gdy się przyłoży do oryginalnych budynków.

Miło Cię widzieć na forum;)

Bistro22 - 2012-11-06 09:02:13

No dobra trochę przesadziłem wiem heh . A co do Zamarznięte Klify pasuje również do każdego Górzystego terenu hm a czy myśleliście nad takimi istotami neutralnymi  jak : http://www.keiththompsonart.com/undead.html lub nawet coś takiego : http://www.keiththompsonart.com/robots.html pasowały by pod Modern Forge oraz nowi Bohaterowie : http://www.keiththompsonart.com/characters.html wiem może i dziwnie wyglądają te wszystkie istoty których przykład podałem na tych stronkach ale za to może któreś z pomysłów przypadną wam do gustu :D

Witchking - 2012-11-06 17:51:23

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Yami - 2012-11-06 18:06:14

Bardziej złoty - oddaje klimat złotego piasku, przydało by się żeby na środku był czerwony diament/kryształ taki jak na jednostce.
A co do podstawowej wersji to przy dodaniu kryształu wyciąć kolo z góry i male słupki.

Bistro22 - 2012-11-06 18:12:27

Zgadzam się z Yami co do tego złotego gdy by dodać do animacji wirujące piaski jak przy ołtarzu powietrza wyglądało by ciekawiej nie wiem czy ktoś się ze mną zgodzi ;)

J. M. Sower - 2012-11-06 19:31:53

Cieszę się, że się spodobało. Z chęcią mogę zrobić ulepszoną wersję, a tę mogę jeszcze trochę przekształcić, no i oczywiście pomyślę o wątku animacji.

Witchking - 2012-11-06 19:37:18

Moge Ci podesłać materiał którego użyłem do wykonania kamienia na piersi ducha piasku. Można by z niego zrobić ową kule na środku.

J. M. Sower - 2012-11-06 21:14:44

Dobra, oto co udało mi się osiągnąć. Niebieski diament na górze ma animacje unoszenia i opadania, a także kręci się wokół własnej osi. Dodałem też kulki na te złote słupki.
http://i48.tinypic.com/2v2zbjd.png
Edit: Obraz jest też bardziej jaskrawy.

Witchking - 2012-11-06 21:23:34

Prezentuje się pięknie:) Gdzie planujesz dać flagę?

Bistro22 - 2012-11-06 21:25:29

Bardzo fajnie to wygląda na prawdę dobra robota J.M Sower nieźle to wymyśliłeś :)

J. M. Sower - 2012-11-06 21:36:09

Z flagą to jeszcze zobaczę, na początku zrobię def bez niej, ale dziś już nie chce mi się przy tym siedzieć, więc musicie poczekać :).

Witchking - 2012-11-06 21:38:41

Jasne:) lubię z Tobą współpracować:) dzięki za piękne dzieło

Bistro22 - 2012-11-06 21:43:46

Hm a nie lepiej zamiast flagi zrobić coś takiego np. załóżmy gdy ktoś przejmie ten budynek to ten diament nad nim zmieniał by kolor na ten który posiada dana flaga gracza który go przejął ? Zawsze to coś nowego ale to tylko propozycja :)

Witchking - 2012-11-06 21:59:57

We wszystkich budynkach stworzeń są flagi. Aby siedlisko było odbierane jako siedlisko musi mieć flagę.

Bistro22 - 2012-11-06 22:00:57

Wiem ale to tylko propozycja mój drogi ;D

Yami - 2012-11-06 23:17:50

Ojoj, źle się wyraziłem i teraz pewnie problem sprawie, ale jak dla mnie wersja podstawowa już powinna mieć czerwony diament, i ten diament miał być zamiast tej kulki - jakby perły i jak dla mnie to od razu pasowało na ulepszone, a ja zdjąłbym tą górną płyte i te mniejsze 4 słupki żeby zrobić siedlisko podstawowe, oczywiście wszystko jeszcze wy ustalicie/wybierzecie ale to taka moja sugestia.

J. M. Sower - 2012-11-21 16:39:09

Wysłałem wam animacje bydynku i pliki pomocnicze(msk, msg).
http://www.speedyshare.com/d3Qm9/sand.rar
A tu, screen z edytora, po podmianie wyglądu siedliska tytanów(ten sam rozmiar czyli; 96x96 pikseli).
http://i48.tinypic.com/10yhq9j.png

Witchking - 2013-02-20 10:49:16

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Bistro22 - 2013-02-21 14:54:19

Świetny pomoysł Witchking z tymi nowymi jednostkami ja mam coś jeszcze a mianowicie def. : Ducha tego z Wog <maszkara xD>, Diamentowego Smoka tego z podobizną Kryształowego tyle że przekoloryzowany, Starego Diabła co tam jeszcze Pomiot nie wiem czy się nada, mam też def. tego Czerwonego Krasnoluda z tarcza którego Witchking podał powyżej . Te Chińskie Smoki może by je nazwać Kirinami ? bo przypominają je nawet , Kościany Golem heh mieli kiedyś zrobić go w Hota ale chyba odrzucono ten pomysł ;<

Hobbit - 2013-02-21 15:11:20

Te Chińskie Smoki może by je nazwać Kirinami ?

ŻADNYCH. KRETYNIZMÓW. Z H6.

http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/100/494/never-say-no-to-panda.jpg

Poza tym Maestro, prócz tych smoczków, zrobił również całkiem ładne modele kirinów - bardziej zgodnych z azjatycką mitologią:

http://i1189.photobucket.com/albums/z424/vladud2000/Heroes%20units/eastpack.png

Never - 2013-02-21 19:07:25

STARY H6 jest genialne i bije na głowę wszystkie Heroesy!

Set - 2013-02-21 19:27:10

Chyba się zabiję =P

Never - 2013-02-21 19:33:17

, ale i tak H6 jest najlepsze!

Mosqua - 2013-02-21 20:22:09

Kwestia gustów - jak dla mnie H6 ma dużo dobrych idei i dużo słabych.

J. M. Sower - 2013-02-22 10:17:50

Trochę się zdenerwowałem tymi słowami, że szóstka jest najlepsza, ale trzeba przyznać że pociąg starszych graczy do trójki może być spowodowany tym, iż to gra naszej wczesnej młodości. Dodatkowo jej grafika jakoś się zbytnio nie starzeje i pewnie przez to nie odstrasza nas przy powracaniu do niej, a grywalność oczywiście nigdy się nie postarzeje.

Swoją drogą trochę mnie to przeraża, że mam kolegę w tym samym wieku, który pomijając krótkie chwile nie grał nigdy w gry starsze niż te z ok. 2004 r. i nie zamierza próbować grać w starsze "bo te nowe są genialne".

Wracając do tematu. Szczerze, wolę Kirina od Ubi niż tego zgodnego z mitologią ;P, a to w końcu inny świat i gdyby nie to, że tragicznie by to brzmiało w naszym świecie, to mantikora mogła by się nazywać choćby kucyk, albo wróbelek. A jeśli być zgodnym z mitologią naszego świata to Minotaur powinien być tylko jeden.

I jeszcze jedno. Te jednostki od Alex-andra, aż proszą się o to, aby je wykorzystać.

Hobbit - 2013-02-22 12:57:37

Ja nie krytykowałem H6 (jakkolwiek nie jestem fanem tej części :P). Ja krytykowałem ideę nazwania chińskich smoków kirinami. W H6 co prawda nie były to do końca chińskie smoki, ale jednak skojarzenie się dość szybko nasuwa.

Dlatego stanowczo protestuję powielaniu tego błędu i nazywaniu smoków Maestro kirinami - zwłaszcza jeśli zrobił też defy prawdziwych kirinów (notabene też niezgodnych z wyobrażeniem mitologicznym, ale bardziej odpowiadających znaczeniu tego słowa).

Bistro22 - 2013-02-22 16:32:14

No chyba ze tak Hobbit ale tylko zaproponowałem ale skoro są oddzielne defy tych Kirinów to nie wiedziałem. A tamto było tylko skojarzeniem z H6 jak z resztą słusznie za uwarzyłeś :D

Never - 2013-02-22 20:16:19

dobra przyznam się, umiejętnie was strolowałem;p. Obiecuję, że ostatni raz;p. Ja sobie bardzo cenię H2 i H3 za stworzenie świetnego Archetypu, zaraz potem jest H4 z mnogością nowych pomysłów i fajnych rozwiązań, część 5 i 6 do mnie nie przemawia, grafika dla mnie to nie wszystko, gra musi mieć jeszcze serce, być ciekawa i wnosić coś nowego sobą, prezentować, a nie odgrzewać kotlety po raz enty.

majaczek - 2013-03-29 21:34:20

Never napisał "... a nie odgrzewać kotlety po raz enty."
majaczek odpowiada: "Drzewce :P raz po raz :P"

Bistro22 - 2013-04-03 22:46:32

Coś wolno te tematy rozwijacie :P

www.sbot.pun.pl www.gq.pun.pl www.lifeofnarutorpg.pun.pl www.straz112-998.pun.pl www.bleach-revolution.pun.pl