Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2012-11-03 22:43:00

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Jednostki neutralne ogólnie

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

#2 2012-11-04 08:43:34

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Bardzo interesująca jednostka widzę że nie raz nas zaskoczysz Witchking

Offline

#3 2012-11-04 10:02:35

Yami

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 10
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

A nie mieliśmy dać Duchowi jednak innego siedliska??
I myślałem że masz więcej tych nowych ale może się pomyliłem.

Offline

#4 2012-11-04 11:22:08

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Obecne siedlisko to moja luźna propozycja. Ani nie ma jego defa, ani nie twierdze, że to wersja ostateczna.

Offline

#5 2012-11-04 21:52:33

Set

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 99
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Moim zdaniem siedlisko jest bombowe. Genialne w swej prostocie


ZGOP na zawsze

Offline

#6 2012-11-04 23:14:58

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Tak, tylko że aż za proste i będzie się gryzło ze wszystkimi innymi terenami niż piasek.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#7 2012-11-05 08:32:08

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Ależ Hobbicie a powiedz mi czy budynek do rekrutacji Ent bądź Jednorożców nie gryzie się z innymi terenami niż Leśne moim zdaniem to co pokazał Witchking jest bardzo ciekawym projektem . Porównanie troszkę może nie za mocne podałem ale np. czy twoim zdaniem bądź kogokolwiek z was Narodzisko bądź Czarci Krąg nie pasują do innych terenów niż nazwijmy to ziemiami potępionych < nie jestem dobry w porównaniach > lub przeklętych ziemiach  . Ale to tylko moje zdanie i nie koniecznie musicie się z nim zgadzać .

Offline

#8 2012-11-05 15:04:47

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Zawsze na jednej wydmie można dać jakiś minaret czy kolumnę.

Offline

#9 2012-11-05 16:18:34

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

a powiedz mi czy budynek do rekrutacji Ent bądź Jednorożców nie gryzie się z innymi terenami niż Leśne

Jak dla mnie się nie gryzie. I już prędzej bym się czepiał siedliska krasnoludów.
Budynki do rekrutacji są zaprojektowane tak, by nie było widać ich "terenu domyślnego", a jeśli już takowy istnieje - jest otoczony obwódką (taką jak np. krzaki). Teoretycznie więc Zamarznięte Klify powinny być ułożone na śniegu, ale dzięki temu rozwiązaniu nie rażą w oczy, gdy są ustawione na chociażby lawie.

http://magazyn.jaskiniabehemota.net/h3/img/locations/azuredragon.png


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#10 2012-11-05 16:25:55

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

http://magazyn.jaskiniabehemota.net/h3/img/locations/lavapool.pnghttp://magazyn.jaskiniabehemota.net/h3/img/locations/hellhole.png

taa

Offline

#11 2012-11-05 17:58:48

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Dla mnie nawet takie siedliska są mniej odrzucające na innych terenach niż tamten projekt.

Nie wiem, choćby i coś takiego byłoby lepsze:
http://i50.tinypic.com/110yfyx.gif

Flagi nie chciało mi się animować. Zresztą - to i tak projekt tylko.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#12 2012-11-05 19:55:40

Yami

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 10
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

A ja myślałem o czymś takim:
http://magazyn.jaskiniabehemota.net/h3/ … ounder.png  nie gryzie się z terenami i większych problemów innych też nie widać.

Offline

#13 2012-11-05 20:17:27

J. M. Sower

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-05
Posty: 27
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Ja, w ramach odświerzenia pamięci o obsłudze Blendera, zrobiłem takie coś(uwzględniam poprawę i ew. animację). Napiszcie swoje sugestie zmian jeśli wam się spodoba, chyba że nie trzeba nic zmieniać .
http://i49.tinypic.com/102jhwy.png

Offline

#14 2012-11-05 20:28:19

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Wygląda obiecującą. Nie jestem pewien czy perspektywa jest właściwa ale to wyjdzie gdy się przyłoży do oryginalnych budynków.

Miło Cię widzieć na forum;)

Offline

#15 2012-11-06 09:02:13

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

No dobra trochę przesadziłem wiem heh . A co do Zamarznięte Klify pasuje również do każdego Górzystego terenu hm a czy myśleliście nad takimi istotami neutralnymi  jak : http://www.keiththompsonart.com/undead.html lub nawet coś takiego : http://www.keiththompsonart.com/robots.html pasowały by pod Modern Forge oraz nowi Bohaterowie : http://www.keiththompsonart.com/characters.html wiem może i dziwnie wyglądają te wszystkie istoty których przykład podałem na tych stronkach ale za to może któreś z pomysłów przypadną wam do gustu

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tibiarules.pun.pl www.wszystkootravian.pun.pl www.mohercorps.pun.pl www.super-bakugany.pun.pl www.fifa-jaslo.pun.pl