Kuźnia to strona o projekcie MF
Przyjmując ten sam system:
Atak w górę: Prawa noga (ta z tyłu) zdaje się stać mało stabilnie. Może wyglądało by lepiej gdyby ja lekko zgiąć w kolanie
Atak w dół: Zgadzam się z Hobbitem
Śmierć: Druga lepsza ale pozycje do której spada trzeba zmienić i przed opadaniem przydało by się zgięcie kolan i obniżenie całej postaci na nich.
Obrona: Pierwsza najlepsza tylko potrzeba jeszcze dodać prace nóg
Oczekiwanie: Jak wyżej
Offline
Hm widziałem te animacje zrobione przez Mosque i uważam że są ciekawe i zgadzam się z opiniami Hobbita i Witchkinga niektórym animacjom czegoś troszeczkę brakuje a niektóre są mało naturalne jak to dobrze ujął Hobbit
Offline
Niestety zgadzam się z Warmongerem, ta animacja wygląda tak jakby mu ta broń wyślizgiwała się z rąk a powinna trzymać się mocno w obu rękach . Ale na pocieszenie powiem że za każdym razem jest ciut lepiej
Offline
Ładne animacje Mosqua . Oczekiwanie wygląda tak poważnie heh jak by stał na wachcie czy coś a Atak w dół jakiś troszkę za szybki mi się wydaje ale cała reszta jest już hmm chyba dobrze, czas teraz poczekać na resztę opinii
Offline
Widzę, że przyda się przedłużyć trochę broń by sięgnęła ziemi przy oczekiwaniu, ale to ja mogę się tym zająć jeśli wszyscy się zgodzą.
Obrót tułowia powinien być równoczesny z cofnięciem włóczni do ataku. Zaznacz odpowiednie kości i skopiuj je ctlr+c. Samo pchnięcie włócznia jest zbyt szybkie w stosunku do reszty.
Offline
Pełna animacja weterana. W chodzie jest nieco większy niż w innych, ale to raczej mniejsza sprawa. Na szybko co warto jeszcze zrobić, bo chciałabym się już zająć się kolejną jednostką.
Ostatnio edytowany przez Mosqua (2013-02-16 12:19:41)
Offline
Śmierć wygląda kiepsko. Zdaje się jak by przeskakiwał. Animacja zdaje mi się też minimlnie za szybka ale to może tylko wrażenie. Ogólnie myśle, że jest nieźle. Podeślij mi całość to podepne pod nieulepszonego.
Offline
Jest dobrze, animacja chodu i ataku prezentują się bardzo ładnie, co do reszty, zależy jak będzie wyglądać w grze. Zgadzam się w pełni z Witchem - śmierć wygląda, jakby wycięto najważniejsze klatki.
Offline
Szczerze mówiąc zająłem się głównie chodem i u mnie wyglądało to nieco inaczej - oprócz nóg bowiem (nieco inaczej ustawionych) obracał się również tułów... Sęk w tym że projektowałem to do starej wersji modelu...
W razie czego mogę poprawić.
Offline