Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF


#61 2013-01-02 23:17:15

Set

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 99
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Też mi się wydaje, że Twoja wersja jest lepsza


ZGOP na zawsze

Offline

#62 2013-01-03 07:47:17

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Dla mnie wszystkie wersje są równie ciekawe no ale zobaczymy co za tym dalej pójdzie i jak ocenią to pozostali ludzie

Offline

#63 2013-01-03 23:10:05

 znajomy

GKH TEAM

24360139
Zarejestrowany: 2012-12-27
Posty: 11
Punktów :   -1 

Re: Jednostki ogólnie

Witam
Szczerze mówiąc jeżeli patrzycie na głosy to też uważam że Mosqua wersja jest lepsza ponieważ w grze będzie to dobrze wyglądać jeżeli animację będą się zlewać ze sobą.
Co nie znaczy że chcę kogoś obrazić oczywiście

pozdrawiam znajomy.

Offline

#64 2013-01-04 11:00:27

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Atak weterana na wprost

by Mosqua and Witchking
http://zapodaj.net/images/be9bb82f94245.gif http://zapodaj.net/images/89d5db42b4cd2.gif
http://zapodaj.net/images/795d9d5f4f305.gif http://zapodaj.net/images/15dbfe4f48155.gif

Pioruny zrobiłam w gimpie i doczepiłam. Różnice głównie polegają na pracy nóg oraz przepływie prądu.

Jakieś uwagi, komentarze, propozycje, przemyślenia?

Ostatnio edytowany przez Mosqua (2013-01-04 11:08:48)

Offline

#65 2013-01-04 12:36:36

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Pioruny są świetne

Te po lewej moim zdaniem prezentują się lepiej. Te po prawej też nie są złe ale moim zdaniem pioruny nie powinny wychodzić poza rogi broni.

Nogi u góry zdają się pływać w powietrzu. Spróbuj wrzucić sobie w blenderze płaszczyznę i sprawdź czy przez cały czas postać stoi na ziemi. Sam pomysł ruchu nóg nie jest zły;)

Offline

#66 2013-01-04 12:37:07

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Hm z tych wszystkich czterech animacji ta druga wydaje mi się odpowiednia bo pierwsza wydaje się jakaś lekko drętwa bez urazy , druga zaś jest bardzo dobrze wpasowaną animacją , trzecia i czwarta hm nie wiem co o nich sądzić . Pomysł z piorunem jest bardzo pomysłowy wygląda to dla mnie tak jak by Weteran był samym Zeusem zsyłającym swój piorun na tych którzy go rozgniewali

Offline

#67 2013-01-04 14:27:59

 znajomy

GKH TEAM

24360139
Zarejestrowany: 2012-12-27
Posty: 11
Punktów :   -1 

Re: Jednostki ogólnie

Witam
Popieram zdanie Witchkinga ponieważ mi też się wydaję że pioruny nie powinny wychodzić poza rogi chociaż to nawet nie jest problem bo w grze by to dobrze wyglądało by to wyglądało jakby jednostka została sparaliżowana oo  można by do tego dodać jakiś czar dobra dobra koniec bredni, więc uważam że obrazek 3,4 jest odpowiedni wybór zależy już od was
Ps. Tak się dopatrzyłem oczywiście mi to nie przeszkadza ale prawa ręka przy ataku bronią odchodzi od broni tak jakby przypatrzcie się Animacja jest okej

pozdrawia znajomy.

Offline

#68 2013-01-04 14:41:05

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Kolejna wersja

http://zapodaj.net/images/18ffcdc0b8e5a.gif

Offline

#69 2013-01-04 15:22:08

Set

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 99
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Lewa stopa powinna być zawsze w jednym punkcie, jedna z rzeczy których się nauczyłem robiąc pierwsze jednostki do H3


ZGOP na zawsze

Offline

#70 2013-01-04 16:14:21

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Będzie wyglądało bardzo dobrze, jeżeli obie stopy będą na ziemi albo jeżeli zrobi krok do przodu przy ataku.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#71 2013-01-05 10:58:59

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Bardzo ładnie Mosqua to tym razem tobie wyszło i za każdym razem jest coraz lepiej

Offline

#72 2013-01-06 08:37:06

Warmonger

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-12-08
Posty: 19
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Wygląda, jakby ślizgał się na lodzie. Poza tym zupełnie w porządku

Offline

#73 2013-02-10 11:37:52

Pewu

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-23
Posty: 2
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

http://zapodaj.net/images/795d9d5f4f305.gif najlepsza
co do pajączka do propozycja witcha mi się bardziej podoba

Ostatnio edytowany przez Pewu (2013-02-10 11:38:37)

Offline

#74 2013-02-11 09:25:59

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Jak mnie prosił Witch, daję resztę od Weterana

Atak do góry
http://zapodaj.net/images/384b11728b22d.gif

Atak w dół (jeszcze bez piorunów)
http://zapodaj.net/images/d83e918909c95.gif

Śmierć
http://zapodaj.net/images/a794ca7dbc68b.gif

Śmierć 2
http://zapodaj.net/images/54545f5336599.gif

Obrona
http://zapodaj.net/images/f6dd2f2ab66e3.gif

Obrona 2
http://zapodaj.net/images/e5013cdff53e8.gif

Obrona 3
http://zapodaj.net/images/0352d027ca6b9.gif

Oczekiwanie
http://zapodaj.net/images/20f867e6d698b.gif

Ostatnio edytowany przez Mosqua (2013-02-11 09:32:43)

Offline

#75 2013-02-11 13:58:19

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Po kolei:

Atak w górę - w miarę dobrze, tylko kręgosłup sztywny. Mógłby trochę się wygiąć do tyłu, bo na razie to wygląda tak, jakby zbierał kurz z sufitu, a nie atakował.
Atak w dół - powinien się odwrócić przy tym ataku do jednostki, a nie po prostu bić pod siebie. Poza tym nienaturalne jest trzymanie broni jedną ręką przy ciosie.
Śmierć - opcja druga lepsza, choć nieco za wolna.
Obrona - tu najprędzej odrzuciłbym wersję trzecią, ale mam dylemat między pierwszą a drugą... Najchętniej bym zobaczył coś pomiędzy - broń trzymana gdzieś na środku na bazie animacji z pierwszej wersji. Wciąż jednak nie mogę przeboleć nieruchomej lewej nogi...
Oczekiwanie - przydałoby się coś zdecydowanie oryginalniejszego. Pomyślałem o dwóch uderzeniach końcem broni w ziemię, coś na zasadzie straszenia wroga, gest przypominający nieco ubijanie masła.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.miasteczko-minecraft.pun.pl www.pokeluxus.pun.pl www.tnkserwer.pun.pl www.lareallife.pun.pl www.teleinfo.pun.pl