Kuźnia to strona o projekcie MF
Witam
Szczerze mówiąc jeżeli patrzycie na głosy to też uważam że Mosqua wersja jest lepsza ponieważ w grze będzie to dobrze wyglądać jeżeli animację będą się zlewać ze sobą.
Co nie znaczy że chcę kogoś obrazić oczywiście
pozdrawiam znajomy.
Offline
Atak weterana na wprost
by Mosqua and Witchking
Pioruny zrobiłam w gimpie i doczepiłam. Różnice głównie polegają na pracy nóg oraz przepływie prądu.
Jakieś uwagi, komentarze, propozycje, przemyślenia?
Ostatnio edytowany przez Mosqua (2013-01-04 11:08:48)
Offline
Pioruny są świetne
Te po lewej moim zdaniem prezentują się lepiej. Te po prawej też nie są złe ale moim zdaniem pioruny nie powinny wychodzić poza rogi broni.
Nogi u góry zdają się pływać w powietrzu. Spróbuj wrzucić sobie w blenderze płaszczyznę i sprawdź czy przez cały czas postać stoi na ziemi. Sam pomysł ruchu nóg nie jest zły;)
Offline
Hm z tych wszystkich czterech animacji ta druga wydaje mi się odpowiednia bo pierwsza wydaje się jakaś lekko drętwa bez urazy , druga zaś jest bardzo dobrze wpasowaną animacją , trzecia i czwarta hm nie wiem co o nich sądzić . Pomysł z piorunem jest bardzo pomysłowy wygląda to dla mnie tak jak by Weteran był samym Zeusem zsyłającym swój piorun na tych którzy go rozgniewali
Offline
Witam
Popieram zdanie Witchkinga ponieważ mi też się wydaję że pioruny nie powinny wychodzić poza rogi chociaż to nawet nie jest problem bo w grze by to dobrze wyglądało by to wyglądało jakby jednostka została sparaliżowana oo można by do tego dodać jakiś czar dobra dobra koniec bredni, więc uważam że obrazek 3,4 jest odpowiedni wybór zależy już od was
Ps. Tak się dopatrzyłem oczywiście mi to nie przeszkadza ale prawa ręka przy ataku bronią odchodzi od broni tak jakby przypatrzcie się Animacja jest okej
pozdrawia znajomy.
Offline
Po kolei:
Atak w górę - w miarę dobrze, tylko kręgosłup sztywny. Mógłby trochę się wygiąć do tyłu, bo na razie to wygląda tak, jakby zbierał kurz z sufitu, a nie atakował.
Atak w dół - powinien się odwrócić przy tym ataku do jednostki, a nie po prostu bić pod siebie. Poza tym nienaturalne jest trzymanie broni jedną ręką przy ciosie.
Śmierć - opcja druga lepsza, choć nieco za wolna.
Obrona - tu najprędzej odrzuciłbym wersję trzecią, ale mam dylemat między pierwszą a drugą... Najchętniej bym zobaczył coś pomiędzy - broń trzymana gdzieś na środku na bazie animacji z pierwszej wersji. Wciąż jednak nie mogę przeboleć nieruchomej lewej nogi...
Oczekiwanie - przydałoby się coś zdecydowanie oryginalniejszego. Pomyślałem o dwóch uderzeniach końcem broni w ziemię, coś na zasadzie straszenia wroga, gest przypominający nieco ubijanie masła.
Offline