Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#16 2012-12-28 16:43:26

Set

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 99
Punktów :   

Re: Artefakty

Jak już mówimy o artefaktach, to przypomniała mi się ta zaginiona relikwia http://img59.imageshack.us/img59/9553/beztytuugmj.png


ZGOP na zawsze

Offline

#17 2012-12-28 21:05:15

 znajomy

GKH TEAM

24360139
Zarejestrowany: 2012-12-27
Posty: 11
Punktów :   -1 

Re: Artefakty

Jakoś nie wiem dlaczego ale nie podobają mi się w Herosach rzeczy z przyszłość nie przepadam za tego typem gustu ;//

Offline

#18 2013-01-19 15:11:05

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Artefakty

Kostur Maga
Zmniejsza koszt zaklęć o 2

Pierścień negacji
Blokuje zaklęcia 1 i 2 poziomu

Krasnoludzka mina
Na początku rzuca zaklęcie miny ze zwiększoną skutecznością

Wahadełko hipnotyzera
Dodaje zaklęcie hipnozy do księgi zaklęć i zwiększa jego skuteczność

Maść lecznicza
Dodaje zaklęcie leczenia i zwiększa jego skuteczność o 30% oraz dwukrotnie zwieksza liczbe przywracanych punktów życia przez namiot (bonus do umiejetności pierwsza pomoc)

Amulet smoczego oka
Zwiększa zdolność talent magiczny o 5%

Księga nekromanty
Daje bohaterowi czary: Fala śmierci i ożywienie


Kamień burzy
Zmniejsza ruch latających jednostek o 4 pola

Korona nieba
Dodaje do księgi zaklęć łańcuch błyskawic i zwiększa jego skuteczność o 50%

Święty młot
W pierwszej rundzie walki rzuca błogośławieństwo na wszystkich sojuszników. Daje +5 do ataku.

Kula kammienego spojrzenia
W pierwszej rundzie rzuca na jednostki przeciwnika zaklęcie zamianny w kamień.

Wiedzmia latarnia
W pierwszej rundzie postarza wszystkich przeciwników


Pierścień elfa

Zwiększa koszt zaklęc przeciwnika o 2.

Rytualny sztylet
Pozwala zmieniać jednostki w armii w szkielety. Smoki i hydry zmienia w kościane smoki. magów i kapłanów w lisze.

Serce ognia
Zmniejsza obrażenia od magii ognia do 50% i zwiększa obrażenia od magii wody do 200%.

Tarcza odpychania pocisków
Zmniejsza skuteczność łucznictwa przeciwnika o 50%

Zbroja upiornego rycerza

Zwiększa atak i obrone wszystkich nieumarłych jednostek w armii o 2.

Offline

#19 2013-01-21 16:29:34

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Artefakty

Nie za dużo tego ? lecz jak dal mnie przesadzasz z bonusami niektóre z nich już istnieją więc nie wiem dla czego je powtarzasz . Pierścień Elfa zwiększający koszt zaklęć przeciwnika o 2 , Kula kamiennego spojrzenia w pierwszej rundzie rzuca na jednostki przeciwnika zaklęcie zamiany w kamień ,
Korona nieba Dodaje do księgi zaklęć łańcuch błyskawic i zwiększa jego skuteczność o 50% co to ma być Witchking ty nie replikuj tego co już jest . Z resztą dobra ja się nie wtrącam ale jak dla mnie to są nie przydatne co niektóre .

Offline

#20 2013-01-21 16:42:45

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Artefakty

Proponuje zapoznać się z systemem bonusów w VCMI i zaproponować coś od siebie co da się dzięki niemu zrealizować.
Proponowane przeze mnie artefakty zrealizować tym systemem się da. Moim zdaniem są znacznie ciekawsze niż kolejne artefakty dające premie do statów.

Racz napisać z jakimi artefaktami dublują się moje bo przeglądając istniejące przedmioty nie zauważyłem takich właściwości.

Offline

#21 2013-01-23 15:32:11

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Artefakty

Nie chcę nic tobie udowadniać a pisząc podobne miałem na myśli kule 4 żywiołów które występują w homm III oraz inne tego typu artefakty o podobnych nie

identycznych właściwościach . Moim skromnym zdaniem ten artefakt który podałeś o ten : Serce ognia Zmniejsza obrażenia od magii ognia do 50% i zwiększa

obrażenia od magii wody do 200% jest  za silny , bo daje aż 200 do obrażeń od magii wody co jest przesadą trochę albo nawet bardzo Serce ognia powinien zwiększać

obrażenia od ognia np. o 80% bądź okej 100% a nie 200 a co do osłabienia to powinien osłabiać magię wody o te 30% do 50%. Wiem że chciałeś dobrze ale sam zobacz

jak by to wyglądało w grze ktoś kto ma mistrzostwo w Magii Wody + do tego 200% obrażeń od niej był by chyba zbyt potężnym przeciwnikiem do tego czary jak np.

Leczenie , Błogosławieństwo czy inne pozytywne jak i negatywne działania od nich były by nie to że za dobre to jeszcze poważnie by osłabiało tego kto tej magii wody

nie ma ani odporności na czary tego typu , wiem że ostatnio byłem trochę agresywny ale też jestem tylko człowiekiem i nie jestem ani grafikiem ani moderatorem

troszkę za dużo wymagaliście a mogliście przynajmniej podchodzić do mnie łagodniej jestem w tym nowy i nie potrafię jeszcze tworzyć Cudów tak jak wy wiem że

musicie czasami być surowi ale nie aż to tego stopnia tutaj w tym zdaniu kieruję się do Hobbita bez urazy ale postaw się na miejscu takiej osoby .

Offline

#22 2013-01-23 22:08:36

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Artefakty

Może źle opisałem serce ognia. Jeszcze raz tylko jaśniej

Obrażenia zadawane istotą naszego bohatera od magii ognia zmniejszone są do 50% zaś od wody zwiększone do 200%

Offline

#23 2013-01-23 23:54:33

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Artefakty

Hm wracając do Artefaktów Witchkinga dobrze podałem to co napisałeś ale okej rób jak uważasz tylko ze by się potem nie okazało że jednak z czymś przesadziłeś

Ups skasowało mi się... Proponuje byś omówił to z Hobbitem w innym miejscu np na pw. A artefakt pochodzi z homm 2 jak się nie podoba to dawaj konkret a nie to co wyżej.

Offline

#24 2013-02-28 18:36:48

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Artefakty

Grafiki nowych artefaktów (może nie takich nowych) i w niektórych przypadkach proponowany efekt:
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/ultcloak.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/goldgoose.gif Artefakt składany z bezdennych mieszków, sakiewek i worków złota.
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/ultstaff.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/ultbook.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/masthead.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/shieldbroach.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/scepter.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/spade.gif Kopiąc na mapie przygód wykopuje się zombie;p (Niestety nie do zrealizowania na tym etapie)
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/couragemedal.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/valormedal.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/gempouch.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/taxlein.gif

Tam gdzie nie ma opisu czekam na wasze pomysły o komentarze.

Offline

#25 2013-02-28 20:21:02

Warmonger

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-12-08
Posty: 19
Punktów :   

Re: Artefakty

Miałem podobny pomysł na złote ptaszysko (Golden Goose). Do kompletu można jeszcze dołączyć jakieś złote jajo (?), coby uzasadnić powstanie gęsi. To jajo mogłoby być skarbem, który daje np. 250 sztuk złota dziennie.
Całość po złożeniu dawałaby ze 3 lub 5 tysięcy złota dziennie - artefakt łączony musi być potężny. Inna sprawa, że umieszczenie takiego artefaktu w scenariuszu stanowiłoby ciekawą opcją dla twórców map.

Przy okazji - od 0.91b będzie działac to

Maść lecznicza
Dodaje zaklęcie leczenia i zwiększa jego skuteczność o 30%

I to

Wahadełko hipnotyzera
Dodaje zaklęcie hipnozy do księgi zaklęć i zwiększa jego skuteczność

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.witchcraft.pun.pl www.zakonrycerzysolamnijski.pun.pl www.lisiepysie.pun.pl www.pokemon-shadow-black.pun.pl www.flirciarze.pun.pl