Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF


#16 2013-03-10 02:08:19

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Forge

Podmieniłem właściwie wszystkie grafiki. Proszę o propozycje statystyk stworów i ceny budynków:)

Offline

#17 2013-03-10 08:37:37

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Forge

No okej ale może jakieś screeny tych budynków byś podał bo ciężko jest podać czegokolwiek ocenę oraz koszt gdy nie do końca wiadomo o czym mowa. Myślałem raczej o czymś pod inny wasz projekt Forge ale tego się nie spodziewałem .

Ostatnio edytowany przez Bistro22 (2013-03-10 21:15:07)

Offline

#18 2013-03-10 20:05:48

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Forge

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

#19 2013-03-10 22:11:23

Lord Hawk

Użytkownik

Zarejestrowany: 2013-02-18
Posty: 15
Punktów :   

Re: Forge

Mimo że nie jestem fanem originalnej koncepcji Forge to muszę przyznać że całkiem ładnie się to prezentuje [w pierwszej chwili można pomyśleć że to ta wersja pod Hota].
Co do jednostek to statystyki proponował bym opierać na ich odpowiednikach w innych miastach np. naga - tank, moje propozycje to:

Grunt Soldier - atak 5, obrona 4, obrażenia 1-3, życie 5, szybkość 4, cena 70, strzelanie ale ma kare za atak wręcz.
Cyber Dead - atak 8, obrona 5, obrażenia 2-4, życie 15, szybkość 4, cena 120, tutaj mimo że to necro to nie dawać nieumarły żeby morale nie spadały a zrobić go mechanicznym z tym że odporność na fale śmierci powinien mieć.
Pyros - atak 9, obrona 4, obrażenia 4-6, życie 20, szybkość 5, cena 180, atak na 2 hexy przed sobą.
Stinger - atak 12, obrona 7, obrażenia 8-12, życie 40, szybkość 4, cena 340, atak na odległość w kilku wrogów [jak Magog lub atak na 1 jednostkę, a po nim fireball], kara za walkę wręcz [temu ma zwiększone obrażenia].
Jump Soldier - atak 14, obrona 13, obrażenia 14-16, życie 50, szybkość 9, cena 625, lata, zawsze pozytywne morale.
Tank - tutaj tylko propozycja skilli, strzela, bez strat w walce wrecz, mechaniczna istota.
Juggernaut - nie wiem jak to atakuje ale obrażenia powinny być wyższe np. 40 [stałe] lub 35-45, skill mechaniczny i może odporność na czar obniżający obronę.

Co do ulepszeń to w Stingerze zamiast dodawania życia przyda się atak, obrona, szybkość i może brak kary za atak wręcz [taka różnica w stosunku do originalnych ogrów].

Ostatnio edytowany przez Lord Hawk (2013-03-10 22:14:10)

Offline

#20 2013-03-12 16:48:24

J. M. Sower

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-05
Posty: 27
Punktów :   

Re: Forge

Jeśli masz już wszystkie budynki wstawione to ustaw im położenie na osi "z", aby się dobrze nakładały.

Offline

#21 2013-03-14 13:18:31

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Forge

http://www.speedyshare.com/hPaSP/Forge.rar

Wczesna wersja testowa. Nie poprawiono jeszcze cen budynków i wszystkich grafik.

Offline

#22 2013-03-14 15:19:28

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Forge

Atak rakietmistrza erroruje i wywala. Przy losowych bohaterach potrafi wylosować z innego miasta. Innych bugów jeszcze nie zauważyłam.

Offline

#23 2013-03-15 00:25:14

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Forge

Wstawiam wersje po poprawkach. Zmiany statystyk jednostek i budynków. Wymaga testów i zbalansowania.
http://www.speedyshare.com/Fe9ee/forge-0.1.rar

Potrzebuje sugestii co do wymagań budynków, specjalizacji herosów oraz portretów tych ostatnich. Mile widziane były by też siedliska potworów na mapie (kilku jeszcze brakuje).

Za dotychczasową pomoc dziękuje. Tu ukłon w stronę Hobbita za wielkie wsparcie przy setupie jednostek i Sowera za pomoc z plikami json. Oczywiście dzięki Mosqua za uwagę o błędach.

Offline

#24 2013-03-15 16:46:18

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Forge

U mnie dalej występuje crash przy ataku ogra. Poniżej daję raport
http://www.sendspace.pl/file/918d2e768f … -crashinfo

Offline

#25 2013-03-15 17:03:44

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Forge

"Wojna planowana" mi wywala grę. Poza tym mam ten sam problem co Mosqua - strzał ogrów crashuje.

Ostatnio edytowany przez Hobbit (2013-03-15 17:06:23)


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#26 2013-03-15 18:47:57

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Forge

Nieulepszonego Ogra czy ulepszonego?

Offline

#27 2013-03-15 19:08:39

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Forge

I jeden i drugi.

Offline

#28 2013-03-15 20:40:54

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Forge

http://www.speedyshare.com/csKks/forge-0.1a.rar

Poprawiono błąd z ogrami, dodano portrety brakujących jednostek.

Kolejna wersja:
http://www.speedyshare.com/sSwxS/forge-0.1b.rar
Dodano wymagania budynków i wprowadzono drobne zmiany w balansie jednostek

Offline

#29 2013-03-15 22:31:54

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Forge

Błędy, które zauważyłem na razie:

1. Forge wywala na mapie "Wojna Planowana";
2. Budynek Rady Osady jest błędnie ustawiony;
3. Opis budynku hordy mówi o 10 dodatkowych unitach, chociaż faktycznie daje 6 dodatkowych;
4. Siedlisko goblinów nazywa się "Slaughterhouse";
5. Cyberdead nie jest oznaczony jako non-living;
6. Sam budynek hordy "nadpisuje" siedlisko pierwszego poziomu, przez co gobliny można rekrutować tylko z poziomu fortu;
7. Animacja implozji z Hoty jest jednak zdecydowanie ładniejsza. ;P Na serio - zmniejszyć szansę na to zaklęcie ogrom do 20%, za to zwiększyć obrażenia od tego do 15 za jednego ogra.
8. Czy tylko u mnie nie działa zionięcie pyro? Działa, ale nie po skosie na górę w lewo. o.O
9. Implozja jest rzucana przez ogra również przy ataku wręcz.

Ostatnio edytowany przez Hobbit (2013-03-15 23:18:21)


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#30 2013-03-15 23:25:21

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Forge

3,4,5 poprawiłem
O co chodzi z 8? Nie zadaje obrażeń na skos? Jeśli tak to prawdopodobnie błąd VCMI
9 to błąd VCMI znów coś nie tak z rozróżnianiem ataku na dystans i wręcz no chyba, że ja czegoś nie rozumiem;p
Błąd na wojnie planowanej wynika prawdopodobnie z problemów z jakimś budynkiem. Właśnie sprawdzam z którym

Nad resztą pracuje:)

Dzięki za zgłoszenie błędów

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.evilspirits.pun.pl www.tolkien.pun.pl www.dforce.pun.pl www.303rdlsu.pun.pl www.forumsuperots.pun.pl