Kuźnia to strona o projekcie MF
tu znajduje sie strona o niebianskiej kużni
http://pl.mightandmagic.wikia.com/wiki/ … ska_Kuźnia
jest tam galeria, a wniej wiele grafik(w tym orginalnych)
Offline
Cóż - nasze Modern Forge z oryginalnym Forge generalnie wspólne ma chyba tylko posiadanie wysokiej technologii oraz nazwę. Zresztą, jednostki są w pełni opracowane i większych zmian technicznych przy nich nie będzie.
Offline
hm przydało by się by Azer był trochę żywszy podczas jego poruszania się , obrywania , atakowania oraz obrony by nie wyglądał na sztywniaka mógł byś dodać mu jakieś ciekawe reakcje na niektóre działania by było jeszcze ciekawiej
Offline
Okej więc inaczej chodziło mi o to by Azer miał bardziej zróżnicowany tryb animacji od Orka by żadna z nich nie powtarzała się np. jak napisałem wcześniej podczas poruszania się , atakowania , obrywania czy obrony przed atakami by za bardzo nie przypominał owej jednostki z Twierdzy , tylko tym kim jest czyli Azera by miał własną animację tylko w minimalnej ilości procentowej upodabniającej go do Orka Miotacza ^^
Offline
O ile obrona wygląda dobrze, to animacje ataku pokazały pewną wadę renderu, mianowicie złe ustawienie. Wszystkie jednostki w HoMM3 są widziane z boku, ale raczej z góry niż dołu - nie przypominam sobie żadnej, która miałaby np. lewe ramię niżej od prawego. Pająk przy obrocie zaś wyraźnie patrzy gdzieś w niebo, nie zaś na pole bitwy.
Sama animacja ataku pewnie jest dobra, tylko kamerkę wypadałoby nieco podwyższyć, jednocześnie podwyższając kończyny prawe, a obniżając lewe - jako że model jest dość szeroki i mogłoby to dziwnie wyglądać w grze.
Offline
Uniesienie i wywijanie wzięłam z jakiś filmów SF, gdzie właśnie po awarii komputera następuje "atak padaczki" po czym się rozlatuje. Myślę, że to się nadaje. Ew. mogę dać, że chwilę stoi normalnie i wówczas gwałtownie spada.
Offline