Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#16 2012-11-08 19:30:50

bobson

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-08
Posty: 2
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

tu znajduje sie strona o niebianskiej kużni
http://pl.mightandmagic.wikia.com/wiki/ … ska_Kuźnia
jest tam galeria, a wniej wiele grafik(w tym orginalnych)

Offline

#17 2012-11-08 19:39:58

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Cóż - nasze Modern Forge z oryginalnym Forge generalnie wspólne ma chyba tylko posiadanie wysokiej technologii oraz nazwę. Zresztą, jednostki są w pełni opracowane i większych zmian technicznych przy nich nie będzie.

Offline

#18 2012-11-15 23:23:57

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

#19 2012-11-16 08:13:31

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Mi się podoba i żadnych zastrzeżeń nie mam 

Offline

#20 2012-11-16 12:25:03

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

#21 2012-11-17 08:03:46

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Podnosi nogę tak jak by miał pełny pęcherz XD ale zgadzam się z Mosqua animacje ciekawe

Offline

#22 2012-11-17 09:22:00

ИMN

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-16
Posty: 12
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Azer - Dobry pomysł. Nie jako Azerbejdżańczyk oczywiście, ale "ognisty krasnal" .

Offline

#23 2012-11-18 11:31:16

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

hm przydało by się by Azer był trochę żywszy podczas jego poruszania się , obrywania , atakowania oraz obrony by nie wyglądał na sztywniaka mógł byś dodać mu jakieś ciekawe reakcje na niektóre działania by było jeszcze ciekawiej

Offline

#24 2012-11-18 11:32:45

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Dzięki ale potrzeba mi konkretów. Porównaj sobie z animacją orka i powiedz mi co jeszcze jest nie tak przy nim.

Offline

#25 2012-11-18 11:52:24

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Okej więc inaczej chodziło mi o to by Azer miał bardziej zróżnicowany tryb animacji od Orka by żadna z nich nie powtarzała się np. jak napisałem wcześniej podczas poruszania się , atakowania , obrywania czy obrony przed atakami by za bardzo nie przypominał owej jednostki z Twierdzy , tylko tym kim jest czyli Azera by miał własną animację tylko w minimalnej ilości procentowej upodabniającej go do Orka Miotacza ^^

Offline

#26 2012-12-11 23:48:15

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

#27 2012-12-11 23:57:49

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

O ile obrona wygląda dobrze, to animacje ataku pokazały pewną wadę renderu, mianowicie złe ustawienie. Wszystkie jednostki w HoMM3 są widziane z boku, ale raczej z góry niż dołu - nie przypominam sobie żadnej, która miałaby np. lewe ramię niżej od prawego. Pająk przy obrocie zaś wyraźnie patrzy gdzieś w niebo, nie zaś na pole bitwy.

Sama animacja ataku pewnie jest dobra, tylko kamerkę wypadałoby nieco podwyższyć, jednocześnie podwyższając kończyny prawe, a obniżając lewe - jako że model jest dość szeroki i mogłoby to dziwnie wyglądać w grze.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#28 2012-12-14 18:20:06

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Bardzo ciekawie to wygląda Mosque , Witchking oby tak dalej coraz lepiej wam to wychodzi ^^

Offline

#29 2012-12-14 18:23:09

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

#30 2012-12-14 18:24:37

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Uniesienie i wywijanie wzięłam z jakiś filmów SF, gdzie właśnie po awarii komputera następuje "atak padaczki" po czym się rozlatuje. Myślę, że to się nadaje. Ew. mogę dać, że chwilę stoi normalnie i wówczas gwałtownie spada.

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.laurowa.pun.pl www.biomaterial.pun.pl www.pokemon-master-game.pun.pl www.otwockkraszewskiego.pun.pl www.teatr-przedmiotu.pun.pl