Witchking - 2013-02-21 01:20:23

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Hobbit - 2013-02-21 01:27:14

Widziałem co prawda jakieś próby na df2, ale nie spotkałem się z defem.

Here you go.

Witchking - 2013-02-21 01:31:01

Dzięki:) Zaraz uzupełnię:)

J. M. Sower - 2013-02-21 09:40:42

W mojej paczce są Naga Tank i jej ulepszenie stworzone przez Tritha. Są moim zdaniem gorsze od wersji Axolotla, ale są i nie takie złe.

Bistro22 - 2013-02-21 14:56:29

No i świetnie nowe istoty z innego projektu Forge mam nawet defy tych cyber zombie i jego ul. wersji. w razie potrzeby jak by coś ;)

Set - 2013-02-21 19:29:25

Cyber-zombie Znajomego był bardzo fajny =) Ciekawe czy można go jeszcze gdzieś znaleźć

J. M. Sower - 2013-02-22 10:02:24

Oto on. Wystarczyło zajrzeć na stronę "Wogowe jednostki".
http://img543.imageshack.us/img543/909/cyber2u.png
http://www.mediafire.com/?kso1f3jas69k1k9

Bistro22 - 2013-02-22 16:36:29

J. M. Sower ale nie o nim mówiłem tylko o tych dwóch Cyber Zombie których Witchking podał screeny ee to znaczy modele mam defy z nimi chyba w pełni sprawne :)

A co powiecie na MegaDragona a tutaj link do niego : http://www.mediafire.com/?ga2nnaj53bvqvhy ?

J. M. Sower - 2013-02-22 17:06:19

Ja odpowiedziałem na post Seta. Zwróć uwagę :).

Hobbit - 2013-02-22 18:10:29

MegaDragon? Czemu do Forge?

Bistro22 - 2013-02-22 19:57:11

J. M. Sower aha to wybacz mój błąd , Hobbit pomyliłem przypadkowo tematy nie tutaj chciałem umieścić link do MegoDragona ech z pośpiechu nic dobrego nie wynika :P

Witchking - 2013-03-07 16:30:23

Czy macie jakieś propozycje co do statystyk i umiejętności które mogły by posiadać te jednostki? Tak na prawdę można by je już dodać do VCMI. Ekran miasta z tego co wiem mamy i też wymaga tylko dodania.

Hobbit - 2013-03-07 17:23:05

Ekran miasta jest kiepskiej jakości niestety, więc chyba trzeba by było go mocno przerobić. Poza tym - czekam na efekty prac HotA Crew. :P

Witchking - 2013-03-07 17:28:25

Szczerze mówiąc to ja też;p Ale zastanawiam się nad umileniem sobie czekania;p

J. M. Sower - 2013-03-08 19:08:41

Jeśli chodzi o ekran miasta, to nie jest najtrudniejszą rzeczą do wstawienia jeśli chodzi o VCMI i dodatkowo mamy wszystkie potrzebne grafiki. Jedynie musiał byś sobie do zrobionych przez nas budynków sprawdzić ustawienie, bo nie zapisałem go nigdzie(do oryginalnych budynków chyba wiesz gdzie są).

Witchking - 2013-03-10 02:08:19

Podmieniłem właściwie wszystkie grafiki. Proszę o propozycje statystyk stworów i ceny budynków:)

Bistro22 - 2013-03-10 08:37:37

No okej ale może jakieś screeny tych budynków byś podał bo ciężko jest podać czegokolwiek ocenę oraz koszt gdy nie do końca wiadomo o czym mowa. Myślałem raczej o czymś pod inny wasz projekt Forge ale tego się nie spodziewałem .

Witchking - 2013-03-10 20:05:48

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Lord Hawk - 2013-03-10 22:11:23

Mimo że nie jestem fanem originalnej koncepcji Forge to muszę przyznać że całkiem ładnie się to prezentuje [w pierwszej chwili można pomyśleć że to ta wersja pod Hota].
Co do jednostek to statystyki proponował bym opierać na ich odpowiednikach w innych miastach np. naga - tank, moje propozycje to:

Grunt Soldier - atak 5, obrona 4, obrażenia 1-3, życie 5, szybkość 4, cena 70, strzelanie ale ma kare za atak wręcz.
Cyber Dead - atak 8, obrona 5, obrażenia 2-4, życie 15, szybkość 4, cena 120, tutaj mimo że to necro to nie dawać nieumarły żeby morale nie spadały a zrobić go mechanicznym z tym że odporność na fale śmierci powinien mieć.
Pyros - atak 9, obrona 4, obrażenia 4-6, życie 20, szybkość 5, cena 180, atak na 2 hexy przed sobą.
Stinger - atak 12, obrona 7, obrażenia 8-12, życie 40, szybkość 4, cena 340, atak na odległość w kilku wrogów [jak Magog lub atak na 1 jednostkę, a po nim fireball], kara za walkę wręcz [temu ma zwiększone obrażenia].
Jump Soldier - atak 14, obrona 13, obrażenia 14-16, życie 50, szybkość 9, cena 625, lata, zawsze pozytywne morale.
Tank - tutaj tylko propozycja skilli, strzela, bez strat w walce wrecz, mechaniczna istota.
Juggernaut - nie wiem jak to atakuje ale obrażenia powinny być wyższe np. 40 [stałe] lub 35-45, skill mechaniczny i może odporność na czar obniżający obronę.

Co do ulepszeń to w Stingerze zamiast dodawania życia przyda się atak, obrona, szybkość i może brak kary za atak wręcz [taka różnica w stosunku do originalnych ogrów].

J. M. Sower - 2013-03-12 16:48:24

Jeśli masz już wszystkie budynki wstawione to ustaw im położenie na osi "z", aby się dobrze nakładały.

Witchking - 2013-03-14 13:18:31

http://www.speedyshare.com/hPaSP/Forge.rar

Wczesna wersja testowa. Nie poprawiono jeszcze cen budynków i wszystkich grafik.

Mosqua - 2013-03-14 15:19:28

Atak rakietmistrza erroruje i wywala. Przy losowych bohaterach potrafi wylosować z innego miasta. Innych bugów jeszcze nie zauważyłam.

Witchking - 2013-03-15 00:25:14

Wstawiam wersje po poprawkach. Zmiany statystyk jednostek i budynków. Wymaga testów i zbalansowania.
http://www.speedyshare.com/Fe9ee/forge-0.1.rar

Potrzebuje sugestii co do wymagań budynków, specjalizacji herosów oraz portretów tych ostatnich. Mile widziane były by też siedliska potworów na mapie (kilku jeszcze brakuje).

Za dotychczasową pomoc dziękuje. Tu ukłon w stronę Hobbita za wielkie wsparcie przy setupie jednostek i Sowera za pomoc z plikami json. Oczywiście dzięki Mosqua za uwagę o błędach.

Mosqua - 2013-03-15 16:46:18

U mnie dalej występuje crash przy ataku ogra. Poniżej daję raport
http://www.sendspace.pl/file/918d2e768f … -crashinfo

Hobbit - 2013-03-15 17:03:44

"Wojna planowana" mi wywala grę. :/ Poza tym mam ten sam problem co Mosqua - strzał ogrów crashuje.

Witchking - 2013-03-15 18:47:57

Nieulepszonego Ogra czy ulepszonego?

Mosqua - 2013-03-15 19:08:39

I jeden i drugi.

Witchking - 2013-03-15 20:40:54

http://www.speedyshare.com/csKks/forge-0.1a.rar

Poprawiono błąd z ogrami, dodano portrety brakujących jednostek.

Kolejna wersja:
http://www.speedyshare.com/sSwxS/forge-0.1b.rar
Dodano wymagania budynków i wprowadzono drobne zmiany w balansie jednostek

Hobbit - 2013-03-15 22:31:54

Błędy, które zauważyłem na razie:

1. Forge wywala na mapie "Wojna Planowana";
2. Budynek Rady Osady jest błędnie ustawiony;
3. Opis budynku hordy mówi o 10 dodatkowych unitach, chociaż faktycznie daje 6 dodatkowych;
4. Siedlisko goblinów nazywa się "Slaughterhouse";
5. Cyberdead nie jest oznaczony jako non-living;
6. Sam budynek hordy "nadpisuje" siedlisko pierwszego poziomu, przez co gobliny można rekrutować tylko z poziomu fortu;
7. Animacja implozji z Hoty jest jednak zdecydowanie ładniejsza. ;P Na serio - zmniejszyć szansę na to zaklęcie ogrom do 20%, za to zwiększyć obrażenia od tego do 15 za jednego ogra.
8. Czy tylko u mnie nie działa zionięcie pyro? Działa, ale nie po skosie na górę w lewo. o.O
9. Implozja jest rzucana przez ogra również przy ataku wręcz.

Witchking - 2013-03-15 23:25:21

3,4,5 poprawiłem
O co chodzi z 8? Nie zadaje obrażeń na skos? Jeśli tak to prawdopodobnie błąd VCMI
9 to błąd VCMI znów coś nie tak z rozróżnianiem ataku na dystans i wręcz no chyba, że ja czegoś nie rozumiem;p
Błąd na wojnie planowanej wynika prawdopodobnie z problemów z jakimś budynkiem. Właśnie sprawdzam z którym

Nad resztą pracuje:)

Dzięki za zgłoszenie błędów

J. M. Sower - 2013-03-16 11:15:20

Zlokalizowałem wadliwy budynek, to ulepszone siedlisko 7lv.

Edit: Poprawię ci te ustawienie budynków.

Witchking - 2013-03-16 11:51:27

Dzięki:)

J. M. Sower - 2013-03-16 12:59:50

Oto wersja z poprawionymi budynkami i nic już nie wywala z gry.
http://www.mediafire.com/?gmrri1qe1srfeih

Lord Hawk - 2013-03-16 16:02:06

Co do ataku implozji przy ataku w zwarciu to nie błąd VCMI, a raczej błąd na ich stronce z zapisem bonusa tzn. zamiast "additional info" dać "addInfo" i wartość zamiast 1 ustawić 1001 i działa tylko na dystans. Poza tym zgadzam się z Hobbitem że wygląd implozji z HOTA bardziej pasuje :P.
Atak Pyro nie działa prawidłowo jeśli się atakuje górny skos tzn. jeśli atakuje się na wprost lub dolny skos 2 jednostki w lini działa poprawnie i obie obrywają, ale w góre już tylko jedna obrywa jakby to był atak 1 hexowy.

Warmonger - 2013-03-16 17:01:37

Wiki ma tą właściwość, że można ją edytować :P
Cała zawartość opisu bonusów została po prostu skopiowana z kodu gry i niekoniecznie musi być czytelna dla moderów w obecnej formie.

J. M. Sower - 2013-03-16 19:04:27

Hmm, właśnie zauważyłem błąd w ustawieniu pewnych budynków na osi "z" (tej od nachodzenia na siebie). Jak będę pewny, że poprawiłem wszystko, to wyślę ten plik z ustawieniem.

Edit: Dobra nie naprawię chyba tego błędu (lv1 i 3), gdyż według tego co jest w pliku .json żadnego złego ustawienia nie ma (w grze jest co innego niż w dokumencie).

Teraz z innej beczki. Spróbujcie zbudować rusałki w ich siedlisku po wybudowaniu budynku hordy. Lecz nasz 1lv. ma jeszcze inną wadę, której przyczyny nie da się (przynajmniej ja nie umiem) zlokalizować. Otóż, aby wybudować ulepszenie 1lv. najpierw trzeba wybudować budynek hordy, czyli wychodzi na to, że niesprawny jest ulepszony budynek, gdyż po wybudowaniu hordy tak naprawdę nigdy nie jest wyświetlany i nie ma błędu, ale jedyne czego się można uczepić to nazwy plików i numery w indeksie i jak się okazuje wszystko jest ok. Nie wiem jak wy, ale ja już kompletnie zbaraniałem :/.

Edit2: Mam jeszcze pytanie do Warmongera. Do czego służy ten wpis w pliku "faction.json"?
            "horde" : [ 0 , -1 ],

Hobbit - 2013-03-16 23:01:45

Tak nawiasem mówiąc to mi się nudziło...

http://i45.tinypic.com/25f5d0w.jpg

http://i50.tinypic.com/15cospv.jpg

Spokojnie, w końcu się MF zajmę.

Witchking - 2013-03-22 17:35:18

Poprawiona wersja

http://www.speedyshare.com/xFbJq/forge-0.1d.rar

niedługo będzie kolejna bo zostało jeszcze trochę do poprawienia

Aktualizacja:
http://www.speedyshare.com/2TNDY/forge-0.1e.rar

Aktualizacja:
http://www.speedyshare.com/765Zt/forge-0.1f.rar

Bistro22 - 2013-04-03 22:43:31

Ciekawe Plakaty Hobbicie ;) Witchking nie za dużo tych Aktualizacji :?

J. M. Sower - 2013-04-04 15:38:00

Chyba pora zmienić nazwę na 0.2 ;) .

Bistro22 - 2013-04-04 17:16:51

Widzę że wszystko idzie drobnymi kroczkami :)

Witchking - 2013-04-09 12:16:07

Po długiej przerwie spowodowanej brakiem czasu wrzucam aktualizacje:
http://www.speedyshare.com/2JxVY/forge-0.2.rar

-nowe siedliska na mapie (by Obserwator) (mogą wymagać skalowania proszę o opinie)
-nowy minotaur (by Trith)
-puzzle (by StasPv)
-dodałem paru bohaterów (nadal nad tym pracuje)
-muzyka w mieście (by Hobbit)

Wielkie dzięki wszystkim za pomoc i proszę o komentarze:)

Lord Hawk - 2013-04-10 03:02:10

Dobra robota chociaż w najnowszej wersji jest chyba 1 błąd, tzn. Bruiser ma mniejsze obrażenia od wersji nieulepszonej Stingera [Bruiser 5-9, a Stinger 6-10], a raczej nie tak miało być.

Poza tym mam też 2 sugestie:
- Zmniejszyć nieco przyrost statów w przypadku Pyromana względem Pyro lub Pyro coś zwiększyć np. życie dać tej samej wartości 20, bo jak na tak niski stopień jednostki to ma za dużo bonusów względem nieulepszonej wersji [atak, obrażenia, życie, szybkość i dodatkowa zdolność], a jak na ten stopień 3 zwiększone staty + dodatkowa zdolność by wystarczyły.
- Przydało by się jednostką mechanicznym [Cyberdead, Tank i Juggernayt'y] poza "non living" dodać też "mind_immunity", bo bez tego zdarza się że, jednostki nie żywe obrywają np. oślepieniem. Choć to akurat nie wina miasta bo aktualnie Golemy i Nieumarłych można tak oślepiać mimo że "non_living" i "undead" sugerują że nie powinno.

Poza tym mam pytanie co do itemów,a dokładnie chodzi o Runa [swoją drogą bardzo mi takiego czegoś brakowało] można go użyć zarówno na bohaterze jak i jednostce i tu pojawia się problem jeśli da się go do jednostki to potem nie można go wyciągnąć więc to jakiś błąd u mnie czy na razie niema takiej opcji ?
Możliwe też że przy wyłączonym doświadczeniu jednostek nie da się wyciągnąć, a przydała by taka możliwość że przy wyłączonym też.

Witchking - 2013-04-10 22:23:19

Dzięki za sugestie i zgłoszony błąd.

Co do itemów to szczerze mówiąc nie mam pojęcia;p Runa jest czysto testowa i dopiero w fazie testów. Docelowo będzie tylko dla jednostek i chciałbym by była kupowana w specjalnym budynku na mapie.

Warmonger - 2013-04-10 22:26:18

Jedna sprawa - skoro już umieściliśmy mod "witchking arts" na serwerze VCMI, to proszę, nie dłub w nim dalej i nie wrzucaj go do innego modu, bo mogą pojawić się nieoczekiwane efekty. Runy mogą spokojnie stanowić oddzielny mod.

www.poczatkidziejowkolonii.pun.pl www.promienista.pun.pl www.marysinlas.pun.pl www.fortressmu.pun.pl www.wilcza.pun.pl