Set - 2013-02-12 15:59:52

Przedstawiam bohaterów Zigguratu. Portrety zostały opracowane przez Regisa, biografie przez Hira. Propozycje specjalizacji i umiejętności (po jednej minimalnej mojej modyfikacji) - również Hiro.

Kaci są bohaterami mocy w Zigguracie. Ci bezwzględni wojownicy stawiają nacisk na dyscyplinę i zorganizowany atak swoich oddziałów, lubią także wspomagać armię machinami wojennymi. Nie mają cierpliwości do dyplomacji ani nie dbają o morale i zdrowie podopiecznych, wierzą jednak w szczęście zsyłane im przez Lammasu.

Umiejętność klasowa: Odporność



Nyxxis
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/nyxxis.jpg

Nyxxisa zawsze fascynowały machiny, zwłaszcza takie, którymi można było zadać ból innej istocie. Podobno jako młody krasnolud za daleko posunął się w eksperymentowaniu i dotkliwie pokaleczył swoje ciało. Od tego czasu zawsze nosi szczelną zbroję i nigdy nie odsłania swojej twarzy. Mimo to jego zamiłowanie do machin nigdy nie osłabło.

Specjalizacja: Balista (Atak i obrona kontrolowanej balisty wzrastają o kilka poziomów począwszy od poziomu piątego)

Umiejętności początkowe: Odporność, Artyleria



Cuzh
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/cuzh.jpg

Cuzh z upodobaniem otacza się bezrozumnym tłumem bezdusznych, którzy mu usługują. Niektórzy twierdzą, że sam jest opętany tak jak oni; mimo wszystko nikt inny nie potrafi tak efektywnie wykorzystywać tych stworzeń w walce.

Specjalizacja: Bezduszni (Kontrolowani przez bohatera bezduszni uzyskują 1 punkt szybkości więcej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu pierwszego)

Umiejętności początkowe: Odporność, Taktyka



Hurimm
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/hurimm.jpg

Hurimm jest wśród swoich weteranem - zasłynął z wygrywania najcięższych bitew swych czasów. Według niego podstawą każdej armii powinny być zbroje i tarcze, gdyż każdy wojownik jest tak silny jak najsłabsze ogniwo jego pancerza.

Specjalizacja: Płatnerz (Dostaje 5% premii do zdolności Płatnerz na poziom)

Umiejętności początkowe: Odporność, Płatnerz



Nemanris
krasnolud, kobieta

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/nemanris.jpg

Nemanris jest równie wszechstronną co tajemniczą krasnoludką. Wychowała się na ulicach zigguratu, więc żadne sztuki nie są jej obce – również te mniej chwalebne. Potrafi „znaleźć” fundusze na każdy cel, na którym jej zależy.

Specjalizacja: 350 sztuk złota (Dostarcza dziennie 350 sztuk złota królestwu, któremu służy)

Umiejętności początkowe: Odporność, Logistyka



Darhes
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/darhes.jpg

Darhes został wychowany na fanatycznego wyznawcę Lammasu - aby być bliżej swych bogów związał się nawet z ich własną gwardią. Może ślepa wiara daje mu fałszywe poczucie spełnienia, a może rzeczywiście wielbione istoty zsyłają Darhesowi powodzenie w bitwach.

Specjalizacja: Gwardziści aka Jeźdźcy Triceraptosów (Kontrolowani przez bohatera gwardziści uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu piątego)

Umiejętności początkowe: Odporność, Skuteczność ataku



Khakka
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/khakka.jpg

Khakka był niegdyś dumnym krasnoludem pragnącym chwały. Bitwy jednak go zmieniły i pewnego dnia włożył maskę i zamilkł. Od tego dnia nigdy nie zdejmuje swego tajemniczego hełmu a jego głos usłyszeć można tylko w bitewnym zgiełku gdy wydaje rozkazy, a z każdą kolejną wygraną bitwą staje się coraz bardziej posępny.

Specjalizacja: Dowodzenie (Bohater zaczyna grę z zaawansowanym stopniem dowodzenia)

Umiejętności początkowe: Odporność, Dowodzenie 2



Parak
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/parak.jpg

Parak znany jest ze swojego tchórzostwa i mimo rozchwalania swoich rzekomych dokonań, każdy wie, że w walce wyręczył się demoniakami. To jednak trzeba mu przyznać – rozstawia ich tam, gdzie zawsze zbiorą swoje krwawe żniwo.

Specjalizacja: Demoniacy (Kontrolowani przez bohatera demoniacy uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu czwartego)

Umiejętności początkowe: Odporność, Łucznictwo



Gronut
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/gronut.jpg

Od czasu, gdy pewien mag doprawił mu aż nazbyt bujną brodę, Gronut chorobliwie obawia się magii i wręcz przesadnie ubóstwia swój topór. O dziwo - z biegiem czasu, dzięki starej fobii okazał się niezwykle przewidującym i nieuchwytnym dla czarodziei przywódcą.

Specjalizacja: Odporność (Dostaje 5% premii do zdolności Odporność na poziom)

Umiejętności początkowe: Odporność 2



Montarqua
demoniak, kobieta

(?)

Montarqua jest jedyną znaną żeńską przedstawicielką gatunku, która wybiła się ponad przeciętność. Będąc wielce nieatrakcyjna dla swoich dniami i nocami przesiadywała w karczmie, wśród prostackich krasnoludów pijąc z nimi do nieprzytomności. Przez upojenie alkoholowe oraz w miarę rozsądny umysł jako jedna z niewielu potrafiła rozumieć tak furiatów jak i innych dowódców.

Specjalizacja: Furiaci (Kontrolowani przez bohatera furiaci uzyskują 1 punkt szybkości więcej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu drugiego)

Umiejętności początkowe: Logistyka, Skuteczność ataku

-----------------------------------------------------------------------------

Apostołowie są herosami magii w Zigguracie. Ich przeznaczeniem jest wytępienie wszystkich niewiernych i przeciwników Lammasu. W tym celu wspomagają się logistyką oraz ofensywną magią, najchętniej najbliższych ich sercu żywiołów – ognia i ziemi. Nie są dobrymi dowódcami, ale nie stronią od wspomagania żołnierzy machinami i umiejętnościami walki.



Aleor
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/aleor.jpg

Podczas jednej z ekspedycji w głąb puszczy drużyna Aleora została napadnięta przez grupę leśnych minotaurów. Apostoł wyszedł z tej opresji cało dzięki ożywianiu poległych towarzyszy. Od tego czasu Aleor sądzi, że Wskrzeszenie jest jego przeznaczeniem.

Specjalizacja: Wskrzeszenie (Z każdym nowym poziomem czar Wskrzeszenie staje się silniejszy)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Nauka czarów



Brauto
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/brauto.jpg

Brauto nigdy nie był specjalnie rozmowny, co więcej - pędzi bardzo tajemniczy żywot. Niektórzy twierdzą, że w swojej kaplicy odprawia rytuały łączące jego duszę z Lammasu. Jeśli to prawda, tajemnica jego ponadprzeciętnej biegłości w mistycznych sztukach została rozwiązana.

Specjalizacja: Mistycyzm (Dostaje 5% premii do zdolności Mistycyzm na poziom)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Mistycyzm



Gorgar
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/gorgar.jpg

Gorgar to ostatni z klanu Kamiennych Młotów i powiernik kowalskich tajemnic. Mówi się, że swą moc zawdzięcza nie tylko kowalskim talentom, ale też duszą przodków uwięzionych rodową klątwą przy ostatnim żyjącym członku klanu.

Specjalizacja: Tarcza (Czar Tarcza rzucany jest zawsze z experckiego poziomu zaawansowania)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Odporność



Cenora
krasnolud, kobieta

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/cenora.jpg

Cenora od wczesnych lat życia przejawiała nienaturalne zainteresowanie ogniem. Kapłani zigguratu wykorzystują każdy taki wyjątek... Od czasu tygodnia spędzonego w Sali Przeistoczeń krasnoludka potrafi wywołać ściany ognia gorętszego niż ten, który znają śmiertelnicy.

Specjalizacja: Ściana ognia (Zaklęcie ściana ognia zadaje podwójne obrażenia)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Magia ognia



Hemris
krasnolud, kobieta

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/hemris.jpg

Hemris jest niezwykle mocno związana z ziemią i wszystkim, co od niej pochodzi. Nie potrzebowała poprawek ze strony Lammasu, aby móc wypełniać ich wolę - jej magiczna moc jest wyłącznie rezultatem szczególnej więzi z żywiołem ziemi.

Specjalizacja: Deszcz meteorów (Z każdym nowym poziomem czar Deszcz meteorów staje się silniejszy)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Magia ziemi



Brokka
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/brokka.jpg

Brokka wielokrotnie udowadniał, że jest specjalistą od „czarnej roboty”. Wraz ze swoimi kapłanami załatwi problem raz na zawsze – obojętnie, czy chodzi o nieprzyjacielski oddział, czy porachunki z prywatnym wrogiem.

Specjalizacja: Kapłani (Kontrolowani przez bohatera kapłani uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu trzeciego)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Taktyka



Yarrak
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/yarrak.jpg

Yarrak ma zwyczaj chwalenia się swoim krwawym dorobkiem po każdej z bitew, zbiera również kości zabitych przez siebie potworów. Oczywiście od swoich podwładnych wymaga równego zaangażowania... Takich wysłanników jak on bogowie zigguratu wynagradzają najchojniej.

Specjalizacja: Żądza krwi (Zaklęcie Żądza krwi ma zwiększony efekt)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Skuteczność ataku



Dhorl
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/dhorl.jpg

Dhorl pochodzi z plemienia największych krasnoludzkich władców. Jego niezwykła - jak na rdzennego krasnoluda – magiczna moc od dawna stanowi zagadkę. Sam apostoł twierdzi, że nigdy nie spoufalał się z lammasu, nie brak jednak świadków, których relacje dają wiele do myślenia...

Specjalizacja: Talent magiczny (Dostaje 5% premii do zdolności Talent magiczny na poziom)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Talent magiczny



El Hartim
ifryt, mężczyzna

(?)

Przed Rozliczeniem El Hartim był wielkim szkodnikiem na ziemiach południowych - bawił się marzeniami sprowadzając na życzących kłopoty. Pewna grupa awanturników postanowiła przerwać tą zabawę, zamykając go w lampie oliwnej i zakopując głęboko pod ziemią. Po Rozliczeniu został uwolniony przez krasnoludy, a przez lammasu zmuszony do posłuszeństwa i służby.

Specjalizacja: Pech (Zaklęcie Pech ma zwiększoną skuteczność)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Szczęście

Hobbit - 2013-02-12 16:07:06

Portrety, przynajmniej niektóre, do wymiany albo przynajmniej jakiejś modyfikacji. Biografie w porządku, ale dlaczego jest tylko połowa bohaterów? :P

Inna sprawa że przydałyby się inne rasy niż tylko krasnoludy. Chociażby i jeden odmieniec.

Mosqua - 2013-02-12 16:36:08

Tak - przydałoby się ze dwóch czy czterech demoniaków. Można nawet na siłę wrzucić kogoś kompletnie obcego, co jednostkowo wspiera (może być nawet głupi imp-mutant jako kat).

Bistro22 - 2013-02-12 16:47:49

Wszystko ładnie pięknie ale dla czego na 16 bohaterów jest tylko 3 Kobiety i aż 13 Mężczyzn hmm ? według mnie powinno być przynajmniej 6 Kobiet by było troszkę uczciwiej lub pół na pół ale to już nie mnie o tym decydować :P Z tego co sobie przypominam na 16 bohaterów danej Frakcji było chyba przynajmniej ich 7 ee to znaczy Kobiet :D

Hobbit - 2013-02-12 17:02:36

Dungeon ma również 3 kobiety na 13 mężczyzn. Taka specyfika miasta. :P

Bistro22 - 2013-02-12 17:23:18

Hobbit policz jeszcze raz mój drogi bracie : http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_1 … s-iii.html jest ich od 4 do 5 znaczy kobiet zależy jak policzysz Mutare  i Mutare Drake ;)

Hobbit - 2013-02-12 17:43:06

Mutare i Mutare Drake to jedna i ta sama bohaterka. Nie znamy też bohaterów specjalnych Zigguratu (oraz ich płci). Inna sprawa, że między 3/16 a 4/17 jest niewielka różnica. :P

Witchking - 2013-02-12 18:35:37

Kobiety nie powinny być krasnoludami. Niech będą ludźmi. Proszę

Mosqua - 2013-02-12 22:54:55

Dlaczego Witch? Jak grałam w MM 7 to zawsze miałam krasnoludzicę w teamie.

Co do innorasowych - NMN dał na ukrytym forum nawet ładny portret Motaro z MK3. Coś takiego fajnie by się prezentowało na tle karasi
http://img560.imageshack.us/img560/6223/motarosquare.gif

Witchking - 2013-02-12 23:00:41

Po prostu nasze panienki nie wyglądają mi na krasnoludki i tyle. Motaro by się nadałna demoniaka

Bistro22 - 2013-02-13 10:34:59

A co do Motaro świetny pomysł Mosqua ale jak napisał Witchking on nie nada się na Krasnoluda a raszej na coś po między Demonem a Władcą Lochów. Chociaż wracając jeszcze na chwilkę do tych Krasnoludzic a może Druidki albo Nimfy były by odrobinę lepszą nazwą dla nich ale to tylko sugestia ;)

J. M. Sower - 2013-02-13 16:17:46

Muszę przyznać, że portrety kobiet wyglądają na kobiety ludzkie. U krasnoludzic powinny występować bardziej okrągłe rysy twarzy i okrąglejsze nosy. Ja tam w takich nie gustuję, ale to mi ich po prostu nie przypomina i od razu nasuwa mi się na myśl to, że to są ludzkie kobiety ;P.
Jak ktoś oglądał film Hobbit, to powinien wiedzieć o co mi dokładnie chodzi.

Edit: To powinno być bardziej coś w tym stylu, choć te bokobrody są trochę przerażające :D.
http://i.stack.imgur.com/DLKgz.png

Witchking - 2013-02-13 17:04:55

Dzięki Sower

Popieram

Set - 2013-02-13 18:31:47

Dobra, przecież to nie ma znaczenia, mogą być nawet gigantkami =D

Bistro22 - 2013-02-13 19:18:09

Bardzo urokliwe Panie są na tych zdjęciach J. M. Sowera :)

Set - 2013-02-14 15:25:38

Trzeba dorobić biografie Gorgarowi i Khakka-jowi. Poza tym trzeba to wszystko przetłumaczyć na angielski. Oczywiście mógłbym to zrobić, ale już mam wystarczająco dużo roboty =) Jakby komuś się nudziło to go ahead.

Hobbit - 2013-02-14 17:13:02

Z angielskim pomogę, jak będą wszystkie biografie. Choć osobiście najpierw bym zrobił z MF co trzeba, a potem się tym zajął - zwłaszcza że pewnie pewne rzeczy ulegną zmianom.

Witchking - 2013-02-15 00:07:05

Khakka był niegdyś dumnym krasnoludem pragnącym chwały. Bitwy jednak go zmieniły i pewnego dnia włożył maskę i zamilkł. Od tego dnia nigdy nie zdejmuje swego tajemniczego hełmu a jego głos usłyszeć można tylko w bitewnym zgiełku gdy wydaje rozkazy, a z każdą kolejną wygraną bitwą staje się coraz bardziej posępny.

Gorgan to ostatni z klanu Kamiennych Młotów i powiernik kowalskich tajemnic. Mówi się, że swą moc zawdzięcza nie tylko kowalskim talentom, ale też duszą przodków uwięzionych rodową klątwą przy ostatnim żyjącym członku klanu.

To taka moja luźna propozycja. Co wy na to?

Hobbit - 2013-02-15 23:20:17

Po korekcie - jest jak dla mnie ok. Choć ja wciąż chcę jakieś inne rasy niż tylko krasnale.

Bistro22 - 2013-02-16 00:09:08

Ciekawe Historyjki dla Bohaterów widzę że Witchking zrobił jak dla mnie są świetne . A co do ras oprócz Krasnoludzkich a co jak by dodać tam Hobbitów , Niziołek już jest coś w stylu Władcy Pierścieni tyle że nie aż tak bardzo bo z tego co się orientuję jest już chyba mod nawet o takiej nazwie Lord of the Rings chyba do III części Hirka :)

Hobbit - 2013-02-16 02:51:28

Niziołki? Raz kolejny wrzucone w ogniste środowisko (vide Eeofol) wbrew ich woli? Jestem na nie.

Poza tym to miasto już jest przesycone kurduplami (brodatymi, co prawda, but you get the point). Lepiej jest użyć jako bohaterów istoty, które faktycznie występują w Zigguracie jako jednostki. Ewentualnie jakiegoś jednego renegata z innego środowiska (człowieka albo elfa? :D).

Bistro22 - 2013-02-16 11:31:22

Cytuję Hobbita : Choć ja wciąż chcę jakieś inne rasy niż tylko krasnale.  Tutaj wspomniałeś o rasach nie o istotach zamiennych czy niedopasowanych, myślałem że miałeś na myśli kompletnie inną rasę w formie nowej Frakcji / Miasta.

Więc dla tego wspomniałem o Niziołkach i Hobbitach wiem że już zrobili przerobione Miasto dla WoG ale miałem coś innego w głowie coś na styl hm bo ja wiem Banitów może z resztą jak zwał tak zwał coś jak ci z Robin Hooda znaczy z tego filmu no nie było tam takich istot jak Hobbici ale coś na tej podstawie ale teraz sam nie wiem co mam o tym sądzić .

Cytuję dalej : Lepiej jest użyć jako bohaterów istoty, które faktycznie występują w Zigguracie jako jednostki. Ewentualnie jakiegoś jednego renegata z innego środowiska (człowieka albo elfa? ).

Hm Renegata powiadasz Człowieka bądź Elfa z tego co pamiętam w WoG był Lawowy Strzelec chyba może gdy by dla niego zrobić takiego dowódcę jak np. Gelu tyle że dopasowanego do Zigguratu i ulepszającego jakąś jednostkę z tego Miasta do tego właśnie Strzelca lecz nie wiem czy był by to dobry pomysł ale przynajmniej tak załóżmy w końcu było by to coś kompletnie nowego a przynajmniej moim zdaniem hm ciekawi mnie tylko co o tym pomyśle sądzicie ;)

Hobbit - 2013-02-16 12:10:24

Może jakieś miasto z niziołkami będzie. Ale to są plany bardziej odległe niż nawet Ziggurat.

Hm Renegata powiadasz Człowieka bądź Elfa z tego co pamiętam w WoG był Lawowy Strzelec chyba może gdy by dla niego zrobić takiego dowódcę jak np. Gelu tyle że dopasowanego do Zigguratu i ulepszającego jakąś jednostkę z tego Miasta do tego właśnie Strzelca lecz nie wiem czy był by to dobry pomysł ale przynajmniej tak załóżmy w końcu było by to coś kompletnie nowego a przynajmniej moim zdaniem hm ciekawi mnie tylko co o tym pomyśle sądzicie ;)

Nie lubię wogowych jednostek.

Mosqua - 2013-02-16 12:44:59

Montarqua
Kobieta, demoniak

Montarqua jest jedyną znaną żeńską przedstawicielką gatunku, która wybiła się ponad przeciętność. Będąc wielce nieatrakcyjna dla swoich dniami i nocami przesiadywała w karczmie, wśród prostackich krasnoludów pijąc z nimi do nieprzytomności. Przez zapojenie alkoholowe oraz w miarę rozsądny umysł jako jedna z niewielu potrafiła rozumieć tak furiatów jak i innych dowódców.

Specjalizacja: Furiaci (Kontrolowane przez bohatera furiaci uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu drugiego)

Umiejętności początkowe: Logistyka, Skuteczność ataku


El Hartim
Mężczyzna, ifryt

Przed Rozliczeniem El Hartim był wielkim szkodnikiem na ziemiach południowych - bawił się marzeniami sprowadzając na życzących kłopoty. Pewna grupa awanturników postanowiła przerwać tą zabawę, zamykając go w lampie oliwnej i zakopując głęboko pod ziemią. Po Rozliczeniu został uwolniony przez krasnoludy, a przez lammasu zmuszony do posłuszeństwa i służby.

Specjalizacja: Pechowiec (Zaklęcie Pech ma większą skuteczność)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Szczęście

Lord Hawk - 2013-02-18 20:04:24

Bohater ze specjalizacją "balista" [Nyxxis] powinien mieć bonus zaczynając od poziomu 4 nie 5, ponieważ każdy bohater z tym spec. w oryginalnym h3 zaczyna właśnie od 4.

Hobbit - 2013-02-18 20:29:38

Christian zaczyna od piątego.

Set - 2013-02-19 10:53:47

Zaktualizowałem pierwszy post.
Montarqua i El Hartim potrzebują twarzy =)

Mosqua - 2013-02-19 13:40:05

http://zapodaj.net/images/0ca7475ca2e29.png
http://zapodaj.net/images/5952a81157511.png

Na szybko znalezione i przerobione.

I jeszcze jedno -> Kakka ma "Odporność, Dowodzenie 2" <- czy to aby nie za mocne?

Set - 2013-02-19 14:07:08

Set napisał:

Specjalizacja: Dowodzenie (Bohater zaczyna grę z zaawansowanym stopniem dowodzenia)

Hobbit - 2013-02-20 19:51:02

Czy to nie za słabe? :P Dałbym mu w takim razie eksperta, coby faktycznie miało to zastosowanie.

Bistro22 - 2013-02-21 15:00:18

Heh ty wszędzie najlepiej dał byś eksperta Hobbicie . Chociaż to nawet nie głupi pomysł popieram ;>

Lord Hawk - 2013-02-22 02:45:33

Hobbit napisał:

Christian zaczyna od piątego.

Przyznam że nie sprawdziłem wszystkich bohaterów z tym specem przed napisaniem, to też po twojej wypowiedzi nieco zwątpiłem i od razu sprawdziłem zarówno Christiana jak i innych bohów z tą specjalnością, w każdej wersji gry jaką mam [complete, wog/era 2.4, hota oraz vcmi] i wszędzie bonus zaczyna się począwszy od poziomu czwartego. Jedynie Jeremy zaczyna od piątego ale jego spec. to armata a to nie balista. Dla pewności sprawdziłem też na stronce : http://www.heroesofmightandmagic.com/he … stle.shtml

Ps: możliwe że chodziło ci o Christiana z kampanii [ten młody], ale to i tak byłby wyjątek.

Hobbit - 2013-02-22 09:55:01

A to ciekawe... Nie mam co prawda jak tego sprawdzić w grze, ale rzeczywiście na wielu stronach jest podana twoja wersja. Jedynie w dziale Heroes 3 z Jaskini Behemota (na którym zdecydowałem się polegać) było podane, że od poziomu piątego (i to konsekwentnie wśród wszystkich bohaterów z tą specjalnością). Zatem mea culpa - faktycznie masz rację.

Set - 2013-02-22 10:51:44

Na Jaskini to wszystkie dane były chyba pisane z pamięci lolz

Hobbit - 2013-02-22 12:54:37

A jednak wszędzie jest dobrze - problem jest ze słówkiem "after", bo to oznacza, że faktycznie specjalizacja zaczyna działać od poziomu piątego. Na czwartym nie ma żadnych bonusów.

Z Jeremym z Cove jest tak samo - jego specjalizacja ma zastosowanie dopiero wtedy, gdy osiągnie szósty poziom doświadczenia.

Lord Hawk - 2013-02-24 00:38:35

Masz racje Hobbicie to "after" wiele zmienia, ale jednak bohaterowie ze specjalizacją do jednostek także mają taki zapis a mimo to bonus do nich zaczyna się od poziomu który jest podany np. Sorsha ma dokładnie taki sam zapis specjalizacji jak Christian z ta różnicą że atak i obronę dostają zbrojni i krzyżowcy, a u Christiana balista i mimo zapisu "after the 4th level." już na 4 poziomie u Sorshy widać dodatkowy 1 punkt ataku i obrony u zbrojnego i krzyżowca. Jeśli z balistą jest inaczej i mimo zapisu bonus aktywowany jest poziom póżniej to jest to błąd gry, a przynajmniej angielskiej wersji [a tylko taką posiadam], więc jeśli w wersji polskiej na której się opierasz jest ten zapis zmieniony, to jest to poprawa błędu o czym dobrze wiedzieć.

W każdym razie nieważne co pisze, ale żeby bohater działał w ten sam sposób co inni z tym samym specem, aby nie był osłabiony względem innych frakcji.

www.fifa-jaslo.pun.pl www.tibiarules.pun.pl www.air17.pun.pl www.wszystkootravian.pun.pl www.super-bakugany.pun.pl