- Kuznia http://www.kuznia.pun.pl/index.php - Jednostki http://www.kuznia.pun.pl/viewforum.php?id=4 - Jednostki ogólnie http://www.kuznia.pun.pl/viewtopic.php?id=3 |
Witchking - 2012-11-03 22:24:03 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Bistro22 - 2012-11-04 09:15:04 |
Bardzo ciekawe jednostki z Ziggurate lecz widzę że brakuje tutaj poziomów 1 , 4 i 7 pewnie nad nimi jeszcze pracujecie . |
Witchking - 2012-11-05 23:01:44 |
Będą za jakiś czas:) |
Bistro22 - 2012-11-06 17:05:16 |
Dobrze wiedzieć w końcu nad takimi projektami trzeba spędzić masę czasu pewnie zanim wszystko się poskleja w jednolitą całość :) |
Witchking - 2012-11-09 13:48:02 |
Pracuje obecnie nad modelem lamassu. Jeśli ktoś znajdzie ciekawą grafikę przedstawiającą tego stwora zapraszam do podzielenia się:) |
Bistro22 - 2012-11-09 13:52:44 |
Więc moja propozycja na Lamassu to coś w tym stylu http://img16.imageshack.us/img16/3600/l … 2a2ab1.jpg . Jest Byczy , ma kopyta , muskularne ciało , skrzydła ;p oraz Rogi czyli prosto mówiąc Bestia jakiej jeszcze nie było ^^ |
Mosqua - 2012-11-09 14:23:40 |
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb2 … /Shedu.jpg |
Hobbit - 2012-11-10 00:12:45 |
A ja myślę, że coś wzorowane na tym gościu w brodzie może być interesujące: |
Bistro22 - 2012-11-10 09:11:39 |
Hobbit właśnie wpadłeś na ciekawy pomysł gdy by połączyć ciało Byka ze skrzydłami np. demonicznego Nietoperza i łbem jakiejś rogatej Bestii wyszła by na wpół demoniczna istota coś jak połączenie tego z mojego linku i twojego screenu pewnie brzmi to dziwnie ale gdy by dodać mu jeszcze np. biczowaty ogon czy coś w tym stylu mogło by to wyglądać na prawdę ciekawie . Każdy podany pomysł może pomóc Witchkingowi i Setowi stworzyć odpowiednią koncepcję tej istoty nam pozostaje czekać na ich dzieło ^^ |
Mosqua - 2012-11-10 18:08:49 |
No osobiście nie akcentowała za bardzo dzikości - wprawdzie lamasu się zdegenerowały (SPOILERY skasowane) nieco, to nadal prezentują wyższą cywilizację i kulturę. |
Hobbit - 2012-11-10 23:38:57 |
Jak dla mnie demoniczny wygląd nie przeczy zaawansowaniu cywilizacyjnemu. :P |
Bistro22 - 2012-11-11 09:15:19 |
Dzidy , młoty , proce i łuki nazywasz zaawansowaniem cywilizacji he he Hobbicie masz poczucie Humoru :D Oczywiście tylko żartuję he heh ciekawi mnie co z tego wyjdzie jaka maszkara i co nowego wniesie Ziggurat poza nowym grywalnym Miastem ;) |
Hobbit - 2012-11-11 23:15:42 |
Nie ja, tylko Mosqua. |
Mosqua - 2012-11-12 15:02:11 |
Jak pisałam - nie będę nadmiernie opisywać (na razie) genezy, rozwoju i upadku Zigguratów. To jest już w pełni opracowane, ale kiedy zostanie to dla Was upublicznione - zobaczymy. |
Bistro22 - 2012-11-12 17:40:39 |
Hm mam pewne pytanie a czy po ukończeniu Ziggurat i wprowadzeniu go do gry jak równie Modern Forge to czy macie jakieś plany związane z Moutain Keep które równie ciekawie się zapowiada . Za wielu informacji nie ma na jego temat a mnie zastanawia jak dokładnie będzie wyglądało to Miasto bo z tego co czytałem ma ono najprawdopodobniej podmieniać Twierdzę i tutaj się informacja urywa było też wspomniane że będą się w nim znajdowały takie istoty jak choćby Giganci czy Hobbici zapowiada się w miarę ciekawie lecz Giganci już istnieją w Homm III więc tutaj coś się trochę nie zgadza ;) |
Set - 2012-11-12 18:07:34 |
Notka o Mountain Keep z Legowiska (bo chyba tylko tam znajdowały się jakieś informacje o tym) była napisana przeze mnie i to bardzo dawno temu kiedy stan ekipy wynosił tylko trzy osoby (ja, Hiro i Znajomy). Nie jestem w stanie powiedzieć ile się ostanie z tamtej koncepcji, a ile będzie nowości. A odpowiadając na pytania to mamy plany związane z tą frakcją i nadal prawdopodobnie będzie podmieniać twierdzę ^^ Wszystko po kolei, w tym momencie jedynym projektem jakim się zajmujemy jest Ziggurat (Witchking jest wyjątkiem :D), na pewno więcej informacji będzie dostępne jak go ukończymy ;) |
Bistro22 - 2012-11-13 07:01:46 |
Dzięki Set za odpowiedź to miło że Administratorzy odpowiadają nawet na najdziwniejsze pytania bo i takie się zdarzają . Podobno ciekawość to pierwszy stopień do piekła heh mówi się trudno i żyje się dalej ;) A jak tam prace nad Lamassu idą w dobrym kierunku czy jeszcze nie zdecydowaliście jak dokładnie ta istota będzie wyglądała w tym temacie podaliśmy rożne propozycje na tą istotę i nawet jak by miała mieć np. kozią brodę , głowę mały rogi kozła , ciało goryla itp. to i tak był by to ciekawy projekt różniący się od innych istniejących już między innymi w Homm VI wiem że planujecie równie ciekawe projekty i chętnie zobaczył bym je w grze po ukończeniu ich przez was i waszych fachowców :D |
Witchking - 2012-11-13 19:49:54 |
Szczerze mówiąc to do weekendu mam taki zapierdziel, że nawet nie mam kiedy o tym myśleć. Mam nadzieje, że w przyszłym tygodniu trochę mi się życie uspokoi. |
Bistro22 - 2012-11-16 15:02:08 |
Spoko luz Witchking dasz sobie radę heh a po wszystkim pójdziesz z Hobbitem , Setem oraz Mosqua na Browca lub na jakiegoś mocniejszego drinka . A wracając do tematu trochę sobie chyba nagrabiłem z tego co widzę gdzie nie spojrzeć komentuję ile wlezie he heh projekt MF wraz z nowymi Miastami z pewnością będzie lepszy od WoGa bo z tym nigdy nie wiadomo . Hm na koniec mam małe pytanie czy planujecie zrobić jakieś nowe menu w waszym projekcie np. ze zlatującym Smokiem na opustoszałe Miasto oraz o nowym mp3 w menu :) Mam pewną propozycję na tło menu : http://speedy.sh/pUFbc/World-of-Darkness.jpg i dźwięki w tle : http://speedy.sh/vJD2B/MAINMENU.MP3 pomyślałem że się przyda . |
Witchking - 2012-11-16 17:54:11 |
Dzięki;) Może się przyda. A komentować możesz do woli:) |
Bistro22 - 2012-11-17 08:13:04 |
Do woli no aż tak nie będę przesadzał ale miło że to co podałem w linkach tobie również się podoba . Wiem że czasem trudno jest dobrać ciekawą i odpowiednią tapetę na tło menu w jakiejkolwiek grze nie wspominając już o dźwiękach mp3 dla menu by w miarę pasowała do klimatu i jeśli ktoś ma inne propozycje to niech również je podaje wam wszystko się może kiedyś przydać nawet jeśli jest to tylko drobnostka ^^ |
Never - 2012-11-20 21:56:09 |
mówiąc szczerze jednostki bardzo mnie zaskoczyły na plus. Tworzą swój klimat i idealnie pasują klimatem do zamku. Sporo było na ten temat dyskusji, gdyż przez ponad 3 miechy nie mogliśmy dojść do porozumienia. Ale efekt finalny widać, że był wart tych wszystkich kłótni i długich godzin spędzonych nad rozmowami o Zigguracie. |
Lord Hawk - 2013-02-18 19:59:07 |
Witam |
Witchking - 2013-02-18 20:42:18 |
Witamy;) (Ja i moje alter-ego) |
Mosqua - 2013-02-19 00:42:48 |
Co do Azera - Azer tutaj przyjęliśmy jako krasnala, który jest na służbie u cyborgów i tak się lekko zmutował. Ziggurat tak wiele motywów ognia czy lawy nie ma - aby tylko wulkan przy mieście a tak to żadna jednostka nic nie ma z ogniem wspólnego. Formalnie też MF nie będzie modyfikowane (za wyjątkiem medukrzyżowca, z oczywistego powodu). |
Hirko - 2013-02-20 18:38:12 |
Przedstawiam pierwsze artworki GKH na podstawie modeli Witchkinga :} |
Hobbit - 2013-02-20 19:33:06 |
Ustawienie trochę niemrawe, ale i tak czuć klimat. :3 |
J. M. Sower - 2013-02-21 09:42:58 |
Mi się bardzo podoba(szczególnie pancerz), ale rzeczywiście ustawienie mogło być lepsze. |
Bistro22 - 2013-02-21 14:58:28 |
Bardzo fajne Krasnoludy Witchking ma talent i oby dalej go rozwijał w dobrym kierunku czego mu życzę :) |
Witchking - 2013-05-19 12:33:46 |
Aktualizacja pierwszego posta |
Warmonger - 2013-05-19 20:27:23 |
Coś się zmieniło? Widzę jednostki poziomów 2-5, w sumie 5 modeli, wszystkie wyglądają znajomo. |
Witchking - 2013-05-19 20:30:28 |
Poziom 3 ma wersje nieulepszoną |