Witchking - 2012-12-02 11:13:28

Ogłaszam konkurs na najciekawszy artefakt. Pomysły najciekawsze doczekają się swojej własnej grafiki. Każdy zgłoszony pomysł musi mieć dokładny opis właściwości danego przedmiotu.

Bistro22 - 2012-12-02 14:07:06

Co do nowych Artefaktów hm więc może coś w tym stylu Serce Smoka jest to Amulet który zwiększa zdrowie o +3 podobnie jak Fiolka Smoczej Krwi która dodawała +1 do Zdrowia zapewne wiesz jaki Artefakt mam na myśli z Homm III Armageddon Blade ,

kolejny Różdżka Czarnoksiężnika jest to rzadki Artefakt który dodaje +4 do mocy i +3 do wiedzy ,

Ostrze Achillesa legendarny przedmiot który zwiększa Atak o +7 i obronę o +4 wiem że podobny był już ,

dalej Korona Nekromanty zwiększa nekromancję o +30% i dodaje +2 do wiedzy artefakt przeznaczony tylko dla Nieumarłych jak np. Naszyjnik Umarlaka który dodawał +10% do nekromancji bodajże nie jestem pewien dokładnie ale też jest w Homm III .

Kolejne Artefakty Naszyjnik Cesarskiej lub Królewskiej Meduzy dzięki niemu dostajemy odporność na czar Oślepienie i Skamienienie ,

Mundur Pierwszego Oficera zwiększa widoczność na Morzu o +2 i zwiększa poruszanie się po wodzie o +27% ,

Tarcza Władcy Mroku zwiększa Obronę o +4 i 25% odporności na Magię ,

Pierścień Potępienia ten Artefakt w trakcie walki nie pozwala na rzucanie czarów od 4 do 5 poziomu oraz rzuca na wszystkie jednostki Klątwę ,

Płaszcz Cieni tworzy iluzję która pokazuje w twojej Armii same istoty 7 czy 8 Poziomu widoczne przez wroga przydatny gdy chcemy ominąć niepotrzebnego konfliktu ze strony Wroga ,

Korona Władcy Piekieł dzięki niej dostajemy Czary : Opętanie , Ściana Ognia oraz Inferno jak i odporność na magię Ognia , 

Topór Wikingów rzadki Artefakt który zwiększa Atak o +3 i obronę o +2 oraz rzuca na wszystkie jednostki bohatera Czar Tarcza Powietrza ,

Pierścień Templariusza dzięki niemu mamy zwiększona Dyplomację o +35% do puki go nosimy na lewym bądź prawym palcu ,

Tarcza Czempiona zwiększa obronę o +5 i zwiększa Morale w Armii Bohatera o +3 ,

Zbroja Szermierza dzięki niej dostajemy +4 do Obrony i Taktykę na poziomie Zaawansowanym bądź Mistrz oczywiście do puki ją mamy na swoim Bohaterze . To wszystkie moje propozycje nie wiem czy aby nie przesadziłem ale starałem się jak mogłem wymyślić ciekawe nazwy i właściwości tych Artefaktów ciekawe co inni podadzą pewnie będą to równie ciekawe pomysły jak i te które ja podałem ;)

Witchking - 2012-12-02 14:35:37

No dobra to teraz ja napisze coś od siebie

Lampa dżina
(To bardziej obiekt na mapie jak skrzynia skarbów niż artefakt)
Bo zebraniu dżin spełnia jedno nasze życzenie wybrane z listy

Przyłącza się do nas grupa dżinów
Dostajemy losowy artefakt
Otrzymujemy złoto
Otrzymujemy losowy surowiec
Zostajemy przeniesieni do zamku

Twierdza w butelce

Za każdym razem gdy bohater zostanie zaatakowany broni się za murami twierdzy.

Święty kielich

Na początku każdej bitwy błogosławi wszystkie jednostki bohatera

Mikstura Many

Gdy bohater z niej skorzysta odzyskuje wszystkie punkty many (albo jakiś ich procent). Po użyciu mikstura znika.

Zastanawiam się nad dwoma opcjami zastosowania. Albo mikstury używać dało by się tylko na mapie przygód. Wtedy spokojnie mogła by leżeć w plecaku. Albo inna ciekawsza opcja ale chyba trudniejsza do zrealizowania czyli mikstura kiedy jest założona może być użyta na polu walki.

Magiczna kusza

Gdy bohater posiada magiczną kusze w jego księdze zaklęć pojawia się darmowe zaklęcie magicznego pocisku

Kamień wiatru

Przedmiot ten zwiększa siłę wszystkich zaklęć powietrza o 50% na polu bitwy a ich koszt o 2 (Trzeba by jeszcze zbilansować)

Zaklęte buty

Po wyczerpaniu punktów ruchu bohater może kontynuować podróż zużywając zamiast ruchu punkty many. (Możliwe, że potrzebny będzie jakiś przelicznik balansujący)

Sztylet ofiarny

Pozwala na przemianę żywych jednostek w szkielety (Tak samo jak szkieletornia)

Zwój z rytuałem

Posiadający go bohater może przemieniać mnichów i magów w lisze w szkieletorni

Klucz umarłych

Gdy bohater jest w jego posiadaniu to na polu bitwy z każdego zabitego oddziału powstaje niewielki oddział zjaw które nie zostają po bitwie.

Kostur maga
+7 do siły czarów i wiedzy. Zmniejsza koszt zaklęć o 1. Dwuręczny (zajmuje miejsce na miecz i na tarcze)

Bistro22 - 2012-12-02 16:47:09

No i fajnie to obmyśliłeś Witchking a co powiesz na takie Eliksiry jak :

Mikstura Szerokiej Drogi przywraca 30% pkt. ruchu ,

Eliksir Lewitacji dzięki niemu nasza postać może latać na mapie przygód tak samo jak w przypadku czaru Lot czy Skrzydeł Anioła czy jak ten Artefakt miał nazwę ;P

Artefakty które nie przyszły mi wcześniej do głowy :
Magiczna Skrzynia codziennie dostarcza 1 Klejnot i 1 Kryształ ,

Klepsydra Arona Legendarny Artefakt który w trakcie walki rzuca na Jednostki przeciwnika Osłabienie i Spowolnienie czy coś tym podobnego .

Ale okej jak mówiłem wcześniej dajmy szansę innym może wymyślą coś ciekawszego niż ty czy ja .

Nowy pomysł z Artefaktem to
Zwierciadło Podróżnika działanie te same co w przypadku Czaru Portal miasta tyle że nie wymaga znajomości Magii Ziemi na Mistrz dzięki niemu można by podróżować z Miasta do Miasta np. by wykupić jednostki , nauczyć się nowych Czarów z gildii magii lub by móc obronić swoje bądź miasto sprzymierzeńca przed wrogami które chcą je zaatakować ;)

Hobbit - 2012-12-02 18:29:51

Mały zestaw artefaktów, nie jestem pewien czy większych:

Młot Wściekłego Krasnoluda
Odejmuje wszelkie bonusy (zarówno od artefaktów, jak i umiejętności pierwszorzędnych i drugorzędnych) dotyczące obrony u obu armii na polu bitwy.

Obsydianowy Pawęż
To samo, tyle że dotyczy ataku.

Zbroja Ostatniego Kapłana
To samo, tyle że dotyczy wiedzy (liczy się ją wtedy jako 1).

Hełm Bohatera Olbrzymów
To samo, tyle ze dotyczy mocy (liczy się ją wtedy jako 1).

Teoretycznie można by było to jakoś połączyć (Pancerz Króla Ognia lub coś w ten deseń).

***

A prócz tego:

Rzeźba Maga
Dodaje 2 punkty many.

Szmaciana Lalka
Odejmuje 3 punkty many przeciwnikowi.

Skamieniały Ogon Demona
Absorbuje 1 punkt many przeciwnika na turę.

Serce Golema
Wszystkie jednostki stają się mechaniczne.

Kręgosłup Króla Liszów
Wszystkie jednostki stają się nieumarłe.

Bistro22 - 2012-12-02 19:32:45

Korona Nekromanty w skład tego Rzadkiego Artefaktu wchodzą: Hełm z Czaszki  + Kaptur Wampira + Buty Umarlaka = Korona Nekromanty ( Funkcja: zwiększa nekromancję o +35% i dodaje bonus +3 do Wiedzy oraz Czar Ożywienie artefakt przeznaczony tylko dla Nieumarłych) . PS.: troszkę zmieniłem bonus ;)

Kula Elementalisty <Nowość> w skład tego Legendarnego Artefaktu wchodzą:
Kula Firmamentów + Kula Bezkresnej Ziemi + Kula Nieposkromionego Ognia + Kula Ulewnego Deszczu = Kula Elementalisty ( Funkcja: Obrażenia od wszystkich Żywiołów wzrastają o 50% oraz bonus +4 do Mocy dodatkowo na początku bitwy bohater rzuca dwa czary Kamienna Skóra i Błogosławieństwo na poziomie eksperckim) przedmiot trzymany w lewej ręce zamiast broni;

Księga Władcy Żywiołów <Nowość> w skład tego Legendarnego Artefaktu wchodzą:
Księga Magii Powietrza + Księga Magii Ziemi + Księga Magii Ognia + Księga Magii Wody = Księga Władcy Żywiołów ( Funkcja: Dodaje do Księgi wszystkie rodzaje Czarów oraz bonus +5 do Wiedzy dodatkowo wszystkie czary kosztują połowę many mniej oraz na początku bitwy bohater rzuca czar Żądza Krwi na poziomie eksperckim) przedmiot trzymany w miejscu na Tarczę;

Kula Chaosu <Nowość> w skład tego Rzadkiego Artefaktu wchodzą:
Kajdany Wojny + Kula Prohibicji + Kula Wrażliwości = Kula Chaosu ( Funkcja: Uniemożliwia rzucanie zaklęć na polu bitwy , niweluje wszystkie odporności oraz uniemożliwia ucieczkę z pola walki tobie i przeciwnikowi dodatkowo bohater w trakcie walki rzuca na wroga czar spowolnienie trwający 4 tury) przedmiot trzymany w lewej ręce zamiast broni.

Mosqua - 2012-12-05 16:06:16

Dlaczego artefakty mają dawać tylko pozytywy? Z różnych gier RPG pamiętamy sprzęt, który nie tylko daje jakieś dobre efekty, ale też i negatywne. Nawet w samym MM były takie. Można zastosować je.

Amulet jednorożców: (na szyję; z MLP) +10 do SP; podwyższa koszt zaklęć przeciwnika o 1; -2 MOR naszej armii

Zbroja z ludzkiej skóry: (na klatę; z BG2) +2 do DEF; +5% odporności na magię; +1 LCK dla nieumarłych; -1 MOR naszej armii

Łowca smoków: (prawa ręka) +3 do AT; +1 do DEF; bohater uzyskuje darmowe zaklęcie "Pogromca"

Topór inferno: (prawa ręka; mod do Diablo Hellfire) +15 AT; +5 DEF; -1 SPEED; -10% odporności na ogień; +10% skuteczności magii ognia

Hełm Taledona: (na głowę; z MM7&8 chyba) +10 SP; +5 KN; -10 DEF; -1 LCK; bohater uzyskuje darmowe zaklęcie "Pech"

Płaszcz Seta: (na ramiona) +2 MOR; +1 LCK; odporność na zaklęcie "Klątwa"

Korona Witchkinga: (na głowę) +3 DEF; +3 KN; +10% odporności na magię; zwiększa "Ożywienie" o 10%

Klucz Artiona: (prawa ręka) +2 MOR; +2 AT; kradzież many

Woalka Mosquy: (na głowę) -2 MOR dla przeciwnej strony; -4 LCK dla wszystkich na polu bitwy;

Hobbit - 2012-12-05 16:33:23

Dlaczego artefakty mają dawać tylko pozytywy?

Well, nie wszystkie dają tylko pozytywy. :P

Bistro22 - 2012-12-05 17:23:50

Wow wow wow Korona Witchkinga he he Mosqua powoli z tym ja podałem jeden negatywny Artefakt tą Kulę Chaosu on służy do osłabienia wrogów więc gdzie tu coś pozytywnego w nim ale masz rację trochę przesadzam z nimi ;)

Mosqua - 2012-12-05 18:09:57

No fakt - niektóre elementy zależne są od sytuacji. Np. Duch Opresji może raz pomóc a raz nie. W standardowym H3 to chyba tylko ekwipunek tytaniczny dawał jakieś jednoznaczne kary przy jednoznacznych plusach. W innych przypadkach - wszystkie premiowe.

Warmonger - 2012-12-08 17:58:34

Może i ja się dołączę ;) Pomysły na nowe artefakty zbieram w końcu od dawna.

1. Wisior Bakałarza (czeladnika?) - Skarb
Zwiększa o 1% umiejętności Nawigacja, Inteligencja, Finanse, Pierwsza Pomoc i Sokoli Wzrok
2. Święcone Kadzidło - Mniejszy artefakt
Zmniejsza punkty życia wszystkich jednostek neutralnych o 1 i dodaje zaklęcie Zniszczenie Nieumarłych (?) na poziomie zaawansowanym
3. Kołczan Obfitości -  Większy artefakt
Zwiększa liczbę strzałów całej armii o 50%
4. Szklana Kula - Relikt
Zwiększa pole widzenia bohatera o 12 :)
5. Hełm Sokoła - Większy artefakt
Dodaje 50% do umiejętności Odkrywanie, 40% do Mistycyzmu, 30% do Sokolego Wzroku, 20% do Inteligencji i 10% do Nauki
6. Mapa Skarbów - Skarb
Zwiększa ruch bohatera o 100 (1 pole) na lądzie i na morzu
7. Płaszcz Burzy - Relikt
Zmniejsza szybkość wszystkich jednostek latających na polu bitwy o 4 }:]
8. Pierścień Poszukiwacza Przygód - Większy artefakt
Dodaje zaklęcia Portal Miasta, Wskrzeszenie, Spowolnienie, Pole Siłowe i Ruchome Piaski na poziomie podstawowym.
If you know what I mean...
9. Eliskir Ziołowy - Skarb
Dodaje zaklęcie Uleczenie na poziomie podstawowym i zwiększa jego skuteczność o 30%
10. Przeklęta Maczuga - Mniejszy artefakt
Zwiększa atak o 7, ale czyni oddziały odporne na Przyspieszenie, Błogosławieństwo, Uleczenie i Psalm Mocy

To na razie tyle. Napisałbym więcej, ale dnia nie starczy :P

znajomy - 2012-12-28 01:35:00

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Set - 2012-12-28 01:38:05

Technicznie niemożliwe do czasu VCMI =D

znajomy - 2012-12-28 01:45:55

Nie czekajmy na coś co inni zrobią próbujmy to sami zrobić już nie raz się opłacało ;)

prawda Set ?
nie musisz odpowiadać bo każdy wie że tak

pozdrawiam znajomy :)

Bistro22 - 2012-12-28 11:06:26

Warmonger całkiem ciekawe Artefakty podałeś ;)

Set - 2012-12-28 16:43:26

Jak już mówimy o artefaktach, to przypomniała mi się ta zaginiona relikwia http://img59.imageshack.us/img59/9553/beztytuugmj.png

znajomy - 2012-12-28 21:05:15

Jakoś nie wiem dlaczego ale nie podobają mi się w Herosach rzeczy z przyszłość nie przepadam za tego typem gustu ;//

Witchking - 2013-01-19 15:11:05

Kostur Maga
Zmniejsza koszt zaklęć o 2

Pierścień negacji
Blokuje zaklęcia 1 i 2 poziomu

Krasnoludzka mina
Na początku rzuca zaklęcie miny ze zwiększoną skutecznością

Wahadełko hipnotyzera
Dodaje zaklęcie hipnozy do księgi zaklęć i zwiększa jego skuteczność

Maść lecznicza
Dodaje zaklęcie leczenia i zwiększa jego skuteczność o 30% oraz dwukrotnie zwieksza liczbe przywracanych punktów życia przez namiot (bonus do umiejetności pierwsza pomoc)

Amulet smoczego oka
Zwiększa zdolność talent magiczny o 5%

Księga nekromanty
Daje bohaterowi czary: Fala śmierci i ożywienie


Kamień burzy
Zmniejsza ruch latających jednostek o 4 pola

Korona nieba
Dodaje do księgi zaklęć łańcuch błyskawic i zwiększa jego skuteczność o 50%

Święty młot
W pierwszej rundzie walki rzuca błogośławieństwo na wszystkich sojuszników. Daje +5 do ataku.

Kula kammienego spojrzenia
W pierwszej rundzie rzuca na jednostki przeciwnika zaklęcie zamianny w kamień.

Wiedzmia latarnia
W pierwszej rundzie postarza wszystkich przeciwników


Pierścień elfa

Zwiększa koszt zaklęc przeciwnika o 2.

Rytualny sztylet
Pozwala zmieniać jednostki w armii w szkielety. Smoki i hydry zmienia w kościane smoki. magów i kapłanów w lisze.

Serce ognia
Zmniejsza obrażenia od magii ognia do 50% i zwiększa obrażenia od magii wody do 200%.

Tarcza odpychania pocisków
Zmniejsza skuteczność łucznictwa przeciwnika o 50%

Zbroja upiornego rycerza

Zwiększa atak i obrone wszystkich nieumarłych jednostek w armii o 2.

Bistro22 - 2013-01-21 16:29:34

Nie za dużo tego ? lecz jak dal mnie przesadzasz z bonusami niektóre z nich już istnieją więc nie wiem dla czego je powtarzasz . Pierścień Elfa zwiększający koszt zaklęć przeciwnika o 2 , Kula kamiennego spojrzenia w pierwszej rundzie rzuca na jednostki przeciwnika zaklęcie zamiany w kamień ,
Korona nieba Dodaje do księgi zaklęć łańcuch błyskawic i zwiększa jego skuteczność o 50% co to ma być Witchking ty nie replikuj tego co już jest . Z resztą dobra ja się nie wtrącam ale jak dla mnie to są nie przydatne co niektóre .

Witchking - 2013-01-21 16:42:45

Proponuje zapoznać się z systemem bonusów w VCMI i zaproponować coś od siebie co da się dzięki niemu zrealizować.
Proponowane przeze mnie artefakty zrealizować tym systemem się da. Moim zdaniem są znacznie ciekawsze niż kolejne artefakty dające premie do statów.

Racz napisać z jakimi artefaktami dublują się moje bo przeglądając istniejące przedmioty nie zauważyłem takich właściwości.

Bistro22 - 2013-01-23 15:32:11

Nie chcę nic tobie udowadniać a pisząc podobne miałem na myśli kule 4 żywiołów które występują w homm III oraz inne tego typu artefakty o podobnych nie

identycznych właściwościach . Moim skromnym zdaniem ten artefakt który podałeś o ten : Serce ognia Zmniejsza obrażenia od magii ognia do 50% i zwiększa

obrażenia od magii wody do 200% jest  za silny , bo daje aż 200 do obrażeń od magii wody co jest przesadą trochę albo nawet bardzo Serce ognia powinien zwiększać

obrażenia od ognia np. o 80% bądź okej 100% a nie 200 a co do osłabienia to powinien osłabiać magię wody o te 30% do 50%. Wiem że chciałeś dobrze ale sam zobacz

jak by to wyglądało w grze ktoś kto ma mistrzostwo w Magii Wody + do tego 200% obrażeń od niej był by chyba zbyt potężnym przeciwnikiem do tego czary jak np.

Leczenie , Błogosławieństwo czy inne pozytywne jak i negatywne działania od nich były by nie to że za dobre to jeszcze poważnie by osłabiało tego kto tej magii wody

nie ma ani odporności na czary tego typu , wiem że ostatnio byłem trochę agresywny ale też jestem tylko człowiekiem i nie jestem ani grafikiem ani moderatorem

troszkę za dużo wymagaliście a mogliście przynajmniej podchodzić do mnie łagodniej jestem w tym nowy i nie potrafię jeszcze tworzyć Cudów tak jak wy wiem że

musicie czasami być surowi ale nie aż to tego stopnia tutaj w tym zdaniu kieruję się do Hobbita bez urazy ale postaw się na miejscu takiej osoby .

Witchking - 2013-01-23 22:08:36

Może źle opisałem serce ognia. Jeszcze raz tylko jaśniej

Obrażenia zadawane istotą naszego bohatera od magii ognia zmniejszone są do 50% zaś od wody zwiększone do 200%

Bistro22 - 2013-01-23 23:54:33

Hm wracając do Artefaktów Witchkinga dobrze podałem to co napisałeś ale okej rób jak uważasz tylko ze by się potem nie okazało że jednak z czymś przesadziłeś :D

Ups skasowało mi się... Proponuje byś omówił to z Hobbitem w innym miejscu np na pw. A artefakt pochodzi z homm 2 jak się nie podoba to dawaj konkret a nie to co wyżej.

Witchking - 2013-02-28 18:36:48

Grafiki nowych artefaktów (może nie takich nowych) i w niektórych przypadkach proponowany efekt:
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/ultcloak.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/goldgoose.gif Artefakt składany z bezdennych mieszków, sakiewek i worków złota.
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/ultstaff.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/ultbook.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/masthead.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/shieldbroach.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/scepter.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/spade.gif Kopiąc na mapie przygód wykopuje się zombie;p (Niestety nie do zrealizowania na tym etapie)
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/couragemedal.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/valormedal.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/gempouch.gif
http://androb.tripod.com/homm/h2/artifacts/taxlein.gif

Tam gdzie nie ma opisu czekam na wasze pomysły o komentarze.

Warmonger - 2013-02-28 20:21:02

Miałem podobny pomysł na złote ptaszysko (Golden Goose). Do kompletu można jeszcze dołączyć jakieś złote jajo (?), coby uzasadnić powstanie gęsi. To jajo mogłoby być skarbem, który daje np. 250 sztuk złota dziennie.
Całość po złożeniu dawałaby ze 3 lub 5 tysięcy złota dziennie - artefakt łączony musi być potężny. Inna sprawa, że umieszczenie takiego artefaktu w scenariuszu stanowiłoby ciekawą opcją dla twórców map.

Przy okazji - od 0.91b będzie działac to

Maść lecznicza
Dodaje zaklęcie leczenia i zwiększa jego skuteczność o 30%

I to

Wahadełko hipnotyzera
Dodaje zaklęcie hipnozy do księgi zaklęć i zwiększa jego skuteczność

www.szkolapijarki.pun.pl www.piekielni.pun.pl www.gwardiainnosa.pun.pl www.dbxots.pun.pl www.narutofight.pun.pl